آمار جانباختگان کرونا ۲ نفر کمتر از دیروز

چهار شنبه 11 خرداد 1401 - 14:54:20
آمار جانباختگان کرونا ۲ نفر کمتر از دیروز

تهران- الکوثر: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۳ نفر به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که در مقایسه با دیروز ۲ نفر کمتر است

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از وبدا، تاکنون  ۶۴ میلیون و ۵۴۵ هزار و ۲۰۹ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۳۷۹ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۵۵۲ هزار و ۱۶۳ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۹ میلیون و ۹۵۷ هزار و ۷۵۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۲۹ هزار و ۴۰۶ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

از دیروز تا امروز ۱۱ خردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۴۳ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۲ هزار و ۲۶۸ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۱ هزار و ۳۱۸ نفر رسید. همچنین تاکنون ۷ میلیون ۵۱ هزار و ۲۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۵۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون ۵۲ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۲۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۵۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۹۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

 


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
 


چهار شنبه 11 خرداد 1401 - 14:54:13

پربازدیدها