بازداشت عامل تیراندازی در خیابان طالقانی تهران

شنبه 7 خرداد 1401 - 14:51:6
بازداشت عامل تیراندازی در خیابان طالقانی تهران

تهران- الکوثر: مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت از دستگیری فردی که اقدام به تیراندازی به سوی ماموران و شهروندان در مقابل بنیاد شهید کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، درپی اعلام خبری مبنی بر تیراندازی ظهر امروز به سمت ماموران پلیس در مقابل کلانتری فلسطین در خیابان طالقانی تهران، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در پی تجمع تعدادی از  افراد مقابل بنیاد شهید و امور ایثارگران در خیابان طالقانی، فردی با سلاح کمری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران و شهروندان کرد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: در این حادثه دو نفر از مامورین پلیس پایتخت بر اثر اصابت گلوله از ناحیه پا و صورت مجروح و برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند. متهم نیز  دستگیر و بازجویی از او در حال انجام است.

بنابراعلام پلیس پایتخت در حال حاضر امنیت در خیابان طالقانی و مناطق اطراف برقرار است و مورد خاصی وجود ندارد.

همچنین تاکنون گزارشی از شهادت ماموران پلیس وشهروندان در این حادثه مخابره نشده است. 

رئیس پلیس: عامل تیراندازی در خیابان طالقانی قاتل ۴ نفر است

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در جمع خبرنگاران در تشریح حادثه امروز در خیابان طالقانی بیان داشت: روز گذشته در پی حادثه تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان شهریار که در این حادثه چهار نفر کشته و ۲ نفر زخمی شده بودند، موضوع به سرعت در دستور کار پلیس قرار داده شد.

وی افزود: تحقیقات اولیه نشان دهنده این موضوع بود که ضارب در پی اختلافات ملکی که سالها پیش بر سر آن اختلاف و دعوا داشته اند اقدام به این عمل مجرمانه کرده و از محل متواری می‌شود.

رئیس پلیس پایتخت گفت: با توجه به حساسیت موضوع دستگیری ضارب به قید فوریت در دستور کار پلیس قرار داده شد و مشخصات به واحدهای گشتی و عملیاتی اعلام تا در صورت مشاهده فرد مذکور نسبت به دستگیری او اقدام لازم را به عمل آورند.

 سردار رحیمی عنوان کرد: گفتنی است این فرد صبح امروز در حوالی خیابان فلسطین مشاهده و توسط مامورین حاضر در صحنه شناسایی شد که قاتل به محض مشاهده مأموران با سلاح کمری به سمت ماموران و شهروندان شلیک که در این حادثه دو نفر از ماموران مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

رییس پلیس پایتخت گفت: لازم به ذکر است این فرد شرور و جانی که به سمت ماموران و شهروندان شلیک می نمود دستگیر و از او یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بازجویی اولیه از متهم در پلیس آگاهی در حال پیگیری و انجام است خاطرنشان کرد:در تحقیقات اولیه از متهم که باغدار است انگیزه اقدام مجرمانه خود را اختلافات ملکی عنوان داشته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 7 خرداد 1401 - 14:50:57

دسته بندی :