افزایش شمار قربانیان ریزش متروپل به 24 نفر

جمعه 6 خرداد 1401 - 14:1:43
افزایش شمار قربانیان ریزش متروپل به 24 نفر

تهران- الکوثر: به گفته معاون استاندار خوزستان، تاکنون پیکرهای 24 نفر از قربانیان حادثه فروریختن ساختمان متروپل آبادان از زیر آوار خارج شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بخش‌هایی از ساختمان متروپل در آبادان ظهر روز دوم خرداد ریزش کرد و به گفته معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان تاکنون پیکر 24 نفر از کسانی که زیر آوار جان خود را از دست داده اند پیدا شده و برای تشخیص هویت به دانشگاه علوم پزشکی آبادان انتقال یافت.

محمد مخبر امروز با سفر به آبادان آخرین اقدامات برای آواربرداری و امدادرسانی حادثه ریزش ساختمان متروپل را به صورت میدانی مورد بررسی قرار داد.

وی در همان ساعات اولیه این حادثه بر لزوم رسیدگی فوری به حادثه ریزش ساختمان 10 طبقه در مرکز شهر آبادان و خارج کردن سریع مصدومان از زیر آوار تاکید و در تماس‌های تلفنی جداگانه با استاندار خوزستان و فرماندار آبادان، دستورات لازم برای بسیج امکانات جهت کمک به مصدومان این حادثه را صادر کرد.

معاون اول رییس جمهور همچنین روز بعد از حادثه به هیاتی سه نفره شامل نمایندگانی از وزارتخانه‌های کشور، راه و شهرسازی و مشاور خود ماموریت داد با عزیمت فوری به آبادان، با بررسی جزییات پرونده ریزش ساختمان در این شهرستان، گزارش دقیق خود را درباره علل وقوع این حادثه ارائه کنند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 6 خرداد 1401 - 13:58:33

دسته بندی :