پنج کشته در فروریختن ساختمان متروپل آبادان +فیلم

دو شنبه 2 خرداد 1401 - 14:28:16

تهران- الکوثر: بخش‌هایی از ساختمان ده طبقه «متروپل» در آبادان فرو ریخت و آخرین خبرها حاکی از آن است که تاکنون چهار تن کشته شده و احتمالا ۸۰ تن نیز در زیرآوار محبوس شده‌اند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، بخش‌هایی از ساختمان بزرگ اداری- تجاری 10 طبقه «متروپل» در خیابان امیری شهر آبادان لحظاتی پیش فرو ریخت و ماموران انتظامی به منظور ایمن سازی، خیابان اصلی امیری را بستند. 

به گفته اهالی این منطقه، در این حادثه شماری مجروح شدند و به تعدادی خودرو هم آسیب وارد شده و ‌ساختمان متروپل به طور کامل تخلیه شده است. 

در همین حال مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور حوالی ساعت ۱۵:۱۵ اعلام کرد تاکنون چهار تن در این حادثه جان‌باختند و ۲۵ نفر مصدوم شدند. امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

طبق گفته ساکنان منطقه، شدت فروریختن ساختمان متروپل به قدری بود ‌که ساختمان‌های اطراف به شدت لرزیدند. 

پنج آمبولانس و یک اتوبوس- آمبولانس درحال امداد‌رسانی به حادثه دیدگانند و آتش‌ نشانان در محل حضور دارند و هنوز ابعاد کاملی از حادثه و علت وقوع آن در دست نیست. 

فرماندار آبادان در این خصوص گفت: آمار دقیقی از تلفات درحال حاضر وجود ندارد. تمامی دستگاه ها در منطقه حضور دارند و درحال انجام وظایف خود هستند. ساختمان درحال ساخت بوده  و احتمال افزایش تلفات به دلیل حضور در منطقه مسکونی را دارد. دستور تخلیه مناطق اطراف ساختمان داده شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید

برای دیدن سایر ویدئوها اینجا کلیک کنید


دو شنبه 2 خرداد 1401 - 14:28:2