جنبش جهاد اسلامی : رژیم صهیونیستی مدت‌ها طعم پیروزی را نچشیده است

یک شنبه 1 خرداد 1401 - 9:52:0
جنبش جهاد اسلامی : رژیم صهیونیستی مدت‌ها طعم پیروزی را نچشیده است

تهران - الکوثر : عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت، ارتش رژیم صهیونیستی پس از جنگ شش روزه اعراب در سال ۱۹۶۷ دیگر نتوانست هیچ پیروزی علیه ملل اسلامی و عربی به دست آورد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «ولید القططی» در مراسم نخستین سالگرد عملیات شمشیر قدس (سیف القدس) و یادبود آزادسازی جنوب لبنان در نوار غزه تاکید کرد، یادبود شمشیر قدس آغاز مبارزه برای تحقق وعده الهی است.

القططی تصریح کرد، ما شاهد یک واقعیت ملموس هستیم که تناقضات درونی در رژیم صهیونیستی شدت گرفته و اعتماد به ارتش و فرماندهی اسرائیلی کاهش یافته و ایدئولوژی صهیونیست‌ها نیز به شدت متلاشی شده است.

القططی افزود، تنگنای بزرگ و شکست اسرائیل یک مشکل وجودی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده و نشان می دهد که این مسأله موجب فروپاشی داخلی در اسرائیل شده است.

القططی اضافه کرد ، ما به عنوان ملت فلسطین و امت عربی و اسلامی و محور مقاومت نیازمند ایمان، بیداری، تلاش برنامه ریزی شده و تأثیرگذار هستیم تا پیروزی بزرگ برای زوال رژیم صهیونیستی و تحقق وعده الهی فراهم شود.

یک سال پس از سیف القدس، آسیب‌های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی آشکار شده و مقامات صهیونیستی در مقابل این آسیب‌ها دچار سردرگمی شدند. 

«مروان عیسی» معاون فرماندهی گردان‌های القسام به مناسبت اولین سالگرد این نبرد گفت، «نبرد سیف القدس سرآغاز روزهای سیاهی بود که در انتظار دشمن صهیونیستی تا نابودی آن است. سیف القدس تاثیراتی راهبردی بر پیکر دشمن غاصب و آینده آن در سرزمین فلسطین گذاشت.

«سیف القدس» یا «شمشیر قدس» جنگ گسترده گروه‌های مقاومت فلسطین با رژیم صهیونیستی است که 11 می سال ۲۰۲۱ میلادی به وقوع پیوست و به مدت ۱۲ روز ادامه داشت. گروه‌های مقاومت مستقر در نوار غزه به‌ ویژه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و جنبش جهاد اسلامی فلسطین با تحمیل خسارت‌های فراوان به صهیونیست ها در این جنگ پیروز شدند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 1 خرداد 1401 - 9:44:21