زیاد النخاله : دشمن صهیونیستی رو به نابودی است

جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 13:19:7
زیاد النخاله : دشمن صهیونیستی رو به نابودی است

تهران - الکوثر : دبیر کل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد ،مجاهدان فلسطینی نباید در جنگ با دشمن صهیونیستی و مقابله با آن، تردید کنند؛ زیرا دشمن رو به نابودی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «زیاد النخاله» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین شامگاه  پنجشنبه درسخنانی اظهارداشت، مردم فلسطین، مدیون شهدای این کشور هستند؛ چرا که از زمان تشکیل رژیم موقت صهیونیستی تا کنون، با این رژیم مقابله کردند.

النخاله افزود، مجاهدان فلسطینی نباید در جنگ با دشمن صهیونیستی و مقابله با آن، تردید کنند؛ زیرا دشمن صهیونیستی قصد دارد با قتل و کشتار، مردم فلسطین را شکست دهد و «به همین دلیل ما باید، کشته شدن را به مبارزه تبدیل کنیم.

زیاد النخاله خطاب به رزمندگان فلسطین نیزگفت، «سلاح خود را به سمت دشمن نشانه بگیرید و از آن در مکان و زمان مناسب و درست، استفاده کنید».

دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین همچنین  خاطر نشان کرد، دشمنی که می‌کُشد و ویران می‌کند و روز گذشته نیز خبرنگار شبکه الجزیره را کشت، باید بدون تردید با آن مقابله کنیم.

نظامیان رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه با یورش به اردوگاه جنین در سرزمین های اشغالی «شیرین ابوعاقله» خبرنگار فلسطینی شبکه خبری الجزیره را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 23 اردیبهشت 1401 - 13:18:57

دسته بندی :