مرگ و میر ناشی از کرونا به پایین ترین سطح خود رسید

سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 15:11:29
مرگ و میر ناشی از کرونا به پایین ترین سطح خود رسید

تهران - الکوثر : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۳ نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در شبانه روز گذشته به جز تهران با ۲ مورد فوتی بیماران " کووید - ۱۹ "  و البرز با یک مورد، همه استانهای کشور، مرگ و میر  ۰   ( صفر ) داشته اند. 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران امروز ( سه شنبه ) اعلام کرد : در  ۲۴ ساعت گذشته، ۳ بیمار " کووید - ۱۹" فوت کردند که مجموع فوتی ها   به ۱۴۱ هزار و ۱۹۲ نفر رسید. 

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران همچنین اعلام کرد : از دیروز تا امروز  و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۶۰ بیمار جدید مبتلا به " کووید - ۱۹ " در کشور شناسایی  شد که مجموع بیماران به ۷ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

بر اساس این گزارش،   تاکنون ۷ میلیون ۱۰ هزار و ۶۹۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها در ایران  ترخیص شده اند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران گزارش داد در شبانه روز گذشته ۶۵ هزار و ۶۲ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

وزارت بهداشت، اعلام کرد : تاکنون ۶۴ میلیون و ۳۹۸ هزار و ۵۷۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۶۴۸ هزار و ۳۸۰ نفر دُز دوم و ۲۷ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۳۱۸ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در ایران  به ۱۴۹ میلیون و ۲۶۳ هزار و ۲۷۵ دُز رسید. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 20 اردیبهشت 1401 - 15:10:49