هشدار مقاومت فلسطین به تل‌آویو ؛ درهای جهنم را به روی خود باز نکنید

یک شنبه 18 اردیبهشت 1401 - 13:55:40
هشدار مقاومت فلسطین به تل‌آویو ؛ درهای جهنم را به روی خود باز نکنید

تهران - الکوثر : گروه‌های فلسطینی هشدار دادند، هرگونه اقدامی علیه رهبران مقاومت به معنای باز شدن درهای جهنم به روی رژیم صهیونیستی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، پس از عملیات هفته گذشته در «العاد» در فلسطین اشغالی که طی آن سه صهیونیست کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند، یکی از اعضای پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست)، «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه را عامل اصلی به راه افتادن موج عملیات‌های مقاومتی اخیر خواند و مدعی شد، باید منزل السنوار در غزه با بمب هدف قرار بگیرد.

در پی این تهدید، جنبش حماس در اعلام همبستگی و حمایت از السنوار، یک راهپیمایی در شهر خان یونس به سمت منزل السنوار انجام دادند.

«مشیر المصری» از اعضای ارشد حماس در راهپیمایی (شنبه شب) گفت، سران رژیم صهیونیستی در صورت اقدام به ترور یحیی السنوار یا هر فرمانده مقاومت، باید آینده خود را فدای این اقدام کنند.

مصری افزود، شعار ما پیروزی یا شهادت است، به راه رهبران خود ادامه می‌دهیم و به تهدیدهای این رژیم اشغالگر غاصب اهمیتی نمی‌دهیم.

عضو حماس گفت، نبرد «سیف القدس» هنوز غلاف نشده و این نبرد در مقابل جهنمی که در انتشار دشمن صهیونیستی است تنها مانند یک تفریح بود.

گروه‌های فلسطینی نیز در بیانیه‌ای هشدار دادند، تهدیدات رژیم صهیونیستی مبنی بر ترور یحیی السنوار یا هر کدام از فرماندهان مقاومت در داخل و خارج، دری از درهای جهنم را به روی این رژیم باز خواهد کرد.

این گروه‌ها افزودند، ارتکاب اینگونه حماقت‌ها پایه‌های رژیم بحران‌زده صهیونیستی را که در سردرگمی و آشفتگی آشکار به سر می‌برد، متزلزل خواهد کرد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 18 اردیبهشت 1401 - 13:50:19