تاکید النجباء بر تغییرناپذیر بودن هویت اسلامی فلسطین

شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 11:47:10
تاکید النجباء بر تغییرناپذیر بودن هویت اسلامی فلسطین

تهران- الکوثر:  جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در بیانیه‌ای به‌مناسبت روز جهانی قدس، بر تعلق تاریخی سرزمین‌های اشغالی به ملت فلسطین و هویت اسلامی تغییرناپذیر آن تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این بیانیه با متهم کردن رژیم‌های سازشکار به سستی و خیانت در حق امت اسلامی، افزوده است: سازمان‌های بین‌المللی و سازمان ملل نیز هم‌راستا با صهیونیست‌ها، زیر بار فشار مستکبران رفته و در کنار زورگویان ایستاده‌اند.
جنبش نُجَباء در ادامه ضمن اشاره به اینکه "امتیازدهی جزو گزینه‌های مطرح نیست"، خاطرنشان ساخت: ما با هر نفس اعلام می‌کنیم که حقوقِ سلب‌شده با قدرت امکان بازپس‌گیری دارد.
مقاومت اسلامی نُجَباء همچنین اعلام کرد که این جنبش به تلاش و هماهنگی با سایر گروه‌های مقاومت اسلامی در منطقه ادامه می‌دهد و برای مقابله با رژیم صهیونیستی آمادگی کامل دارد.
بیانیه مزبور به رعب و نگرانی اسرائیل از فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره و اضافه کرد: عظمت امام خمینی (ره) باعث شعله‌ور شدن احساسات امت و روشنی روح اسلام در روز قدس شده است.
نُجَباء در پایان با تاکید بر ایستادگی خود در برابر پروژه عادی‌سازی، به کشورهای سست‌عنصر منطقه که سعی دارند با متشنج کردن اوضاع داخلی عراق، بقای رژیم غاصب را تداوم ببخشند هشدار داد: ما همانطور که توانایی مبارزه با اشغالگران را داشتیم، قدرت مقابله با کسانی که به‌دنبال سازشکاری هستند را نیز داریم؛ زیرا آن‌ها از اشغالگران ضعیف‌تر هستند.
همچنین دبیرکل نُجَباء نیز در پیامی توئیتری، روز جهانی قدس را "روزی عزیز برای همه آزادگان جهان" توصیف کرد و نوشت: امام راحل، خمینی مجاهد (ره) این مناسبت را انتخاب کرد تا در فکر مجاهدان و مبارزان در غرب و شرق زمین نهادینه شود.
شیخ اکرم الکعبی قدس اشغالی را مسأله اول آزادگان جهان دانست و ادامه داد: هدف والای آنان، رهایی قدس از چنگال اشغالگران کوردل صهیونیست است که سردمدار این اشغالگری، استکبار جهانی یعنی آمریکا و انگلیس هستند.
وی با تاکید بر اینکه "روز قدس تا وقتی خون در رگ ماست، همچون خاری در چشم اشغالگران خواهد بود" افزود: در آینده، پیکر صهیونیست‌ها را به لرزه خواهیم افکند، تا زمانی که پیروزی بزرگ الهی محقق و قدس شریف آزاد شود.
دبیرکل جنبش نُجَباء در پایان تصریح کرد: همانگونه که سیدحسن نصرالله (حفظه‌الله) گفت، مقاومت اسلامی عراق برای شرکت در آزادسازی قدس در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


شنبه 10 اردیبهشت 1401 - 11:47:3