شیخ نعیم قاسم : قدس محور اصلی امت اسلامی است

جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 16:0:30
شیخ نعیم قاسم : قدس محور اصلی امت اسلامی است

تهران - الکوثر : معاون دبیرکل حزب الله لبنان قدس را محور اصلی امت اسلامی دانست و تاکید کرد ، رژیم اشغالگر نوعی بیماری است که باید از شیوع آن جلوگیری و آن را نابود کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم سفارت ایران در بیروت به مناسبت روز جهانی قدس گفت : روز قدس، روز تعیین رویکرد و اتخاذ تصمیم است و امام خمینی (ره) اعلام کرد در روز قدس باید سرنوشت ملت‌های مستضعف و موجودیت آن‌ها در برابر مستکبران مشخص شود تا بگویند قدس و فلسطین مقدمه و سرآغاز است.

نعیم قاسم افزود: حمایت از روز قدس به معنای حمایت از عدالت در برابر ظلم و حمایت از آزادسازی در برابر اشغالگری و حمایت از حق در برابر باطل و حمایت از مستضعفان در برابر مستکبران است. 

این مقام حزب الله با اشاره به این که آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم جمهوری اسلامی ایران پرچم حمایت از فلسطین را به دست گرفت و مسیر (امام خمینی”ره“) را در این خصوص ادامه داد افزود: ایشان و ملت ایران با همه چالش‌ها روبرو شدند تا مقاومت و طرح آزادی فلسطین از رود تا دریا همچنان بی کم و کاست ادامه پیدا کند. 

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد، این مسئله باید روشن باشد که اسرائیل فقط برای این منطقه خطرناک نیست بلکه خطری جهانی و خطری نژادپرستانه است و متاسفانه برخی کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس برای حمایت از نظام‌ها و منافع خود شتابزده قدم در مسیر عادی سازی روابط با این رژیم گذاشتند، اما کشور‌های عادی کننده روابط باری بر دوش فلسطین بودند که از دوش آن برداشته شدند، زیرا فلسطینیان دریافتند به این کشور‌ها و امکانات و اموال آن‌ها هیچ امیدی برای فلسطین نیست.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 14:40:40