حضور باشکوه صدها دانش آموز اصفهانی در راهپیمایی روز قدس + عکس

جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 13:43:27
حضور باشکوه صدها دانش آموز اصفهانی در راهپیمایی روز قدس + عکس

اصفهان - الکوثر : با فرا رسیدن اخر جمعه ماه مبارک رمضان مصادف با روز قدس ،صدها دانش آموز اصفهانی با شعار مرگ بر اسرائیل یاد مظلوم فلسطین رو در میدان نقش جهان این شهر گرامی داشتند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، با فرا رسیدن روز جهانی قدس در اخرین جمعه ماه مبارک رمضان دانش آموزان اصفهانی با شرکت در این راهپیمایی با شکوه و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر استکبار جهانی یاد و نام مردم مظلوم فلسطین به خصوص جوانان این سرزمین را گرامی داشتند.

علی حقانی مدیر مرکز اتحادیه دانش آموزی شهر اصفهان در گفتگوی اختصاصی با عیسی صادقی خبرنگار شبکه الکوثر اظهار داشت: با فرارسیدن روز جهانی قدس خوشبختانه دانش آموزان بسیاری در فراخوان شرکت در راهپیمایی این روز جهانی در میدان نقش جهان اصفهان لبیک گفتند و مراسم باشکوهی رو رقم زدند.

وی افزود: امروز صدها دانش آموز عضو انجمن اتحادیه دانش اموزی  از مناطق مختلف شهر اصفهان با شرکت در مراسم قدس مشت محکی به تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی زدند و با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر امریکا اقدامات این رژیم کودک کش را محکوم کردند.

مدیر مرکز اتحادیه دانش اموزی اصفهان تاکید کرد: همچنین طی یک بیانیه ای که از سوی دانش آموزان  اتحادیه دانش اموزی اصفهان تنظیم و نوشته شد ضمن همدردی با نوجوانان و مردم مظلوم فلسطین و اعلام پشتیبانی و حمایت همه جانبه از انان اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی محکوم و بر  وعده ازادی قدس در این روز جهانی تاکید شد و برای اتحادیه کل دانش اموزی در تهران ارسال گردید .

حقانی گفت: دانش آموزان اصفهانی در این روز ضمن اجرای گروه سرود و برپایی غرفه های متخلف با موضوع مظلومیت مردم فلسطین  در نماز جمعه  این روز مهم شرکت خواهند داشت. 

وی گفت: علاوه بر این برنامه ها جشنواره های عکس و فیلم و مسابقات مختلف هم ویژه روز قدس به اجرا در خواهد آمد.

مرتضی عباسی مسئول فرهنگی اتحادیه دانش اموزی استان اصفهان هم اظهار داشت: بیش از 10 غرفه فرهنگی و هنری در این روز مهم و جهانی با مدیریت دانش آموزان اصفهانی شرکت داشته و اجرای برنامه  دارند.  


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 9 اردیبهشت 1401 - 13:43:4

عکسهای بیشتر :