سردار قاآنی : هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند از آن حمایت می‌کنیم

پنج شنبه 25 فروردین 1401 - 16:40:0
سردار قاآنی : هر گروهی با رژیم صهیونیستی مبارزه کند از آن حمایت می‌کنیم

تهران - الکوثر : فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: از هر گروه مبارزی علیه رژیم صهیونیستی در دنیا پشتیبانی می‌کنیم و این پشتیبانی همچنان ادامه دارد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه امروز ( پنجشنبه ) در آیین نخستین سالگرد سردار شهید حجازی جانشین نیروی قدس سپاه گفت : جوانان فلسطینی که  در فلسطین عملیات می‌کنند، سرمایه‌های نهفته درون سرزمین فلسطین و نسل چهارم و پنجم هستند که اینگونه  فداکارانه  تمام سیستم‌های رژیم صهیونیستی را به هم ریختند.

سردار قاآنی با بیان اینکه هرکجا تشخیص بدهیم برخورد جدی با صهیونیست‌ها خواهیم کرد و آن‌ها کوچکتر از آن هستند که با جمهوری اسلامی ایران هماوردی کنند، افزود: به نابودی رژیم صهیونیستی سرعت داده می‌شود. 

سردار قاآنی  تصریح کرد : مدارک مسلم از جنایات سعودی‌ها در یمن داریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه  همچنین گفت : در جبهه مقاومت مردم‌ می‌دانند که شهید حجازی جز برجسته‌ترین مردان در حوزه‌ مقاومت است و از قبل از انقلاب فعالیت‌ های خود را انجام داد و زندان و شکنجه باعث نشد از راهش خارج شود و در دفاع مقدس نیز حضور داشت.

آیین نخستین سالگرد شهادت سردار سرلشکر پاسدار «سیدمحمد حسین زاده حجازی» جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران، امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد. 

در  ۲۰ روز اخیر چندین عملیات شهادت طلبانه جوانان فلسطینی، در تل آویو و دیگر مناطق سرزمین های اشغالی علیه نظامیان اسرائیلی صورت گرفته که نشان از پایان صبر فلسطینی ها نسبت به جنایات صهیونیست ها  دارد. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 25 فروردین 1401 - 16:2:27