قیس الخزعلی : تلاش دشمنان برای ادامه حکومت فاسدان بر عراق ادامه دارد

شنبه 28 اسفند 1400 - 18:23:23
قیس الخزعلی : تلاش دشمنان برای ادامه حکومت فاسدان بر عراق ادامه دارد

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش "عصائب اهل الحق" عراق گفت، دشمنان از اهمیت و خطر ملت عراق برای خود آگاهند به همین خاطر از هیچ فرصتی برای نابود کردن کشور دریغ نکردند و اصرار دارند که فاسدان و خائنان بر کشور حکومت کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، « قیس خزعلی» دبیرکل جنبش "عصائب اهل الحق" عراق در سخنانی تصریح کرد، دشمن ،عراق را ویران کرد و انواع فساد را در کشور رواج داد و از طریق هدف قرار دادن ارزش ها و آداب و رسوم، عقیده و دین و تاریخ و تمدن برای محو هویت ملت عراق تلاش کرد.

خزعلی گفت: تلاش خصمانه دشمنان همچنان  در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی درکشور ادامه دارد و امروز نیازمند طرحی هستیم که عراق بتواند حاکمیت، استقلال و عزت خود را حفظ و از تسلط دشمن بر اقتصاد و ثروت ها و استقلال کشور جلوگیری کند.

خزعلی بر به شکست کشاندن طرح های اسرائیلی در عراق و ایستادگی در کنار ملت  و آرمان فلسطین و مقاومت اسلامی در لبنان و یاری مستضعفان تاکید کرد و همبستگی خود را با ملت مظلوم یمن در برابر تجاوز ظالمانه عربستان و ملت بحرین در برابر ظلم و ستم آل خلیفه اعلام کرد.

دبیرکل جنبش "عصائب اهل الحق" عراق  از فرزندان بیدار و آگاه ملت عراق نیزخواست که دیگران را از توطئه هایی که در سرزمین عراق در جریان است آگاه کنند و هر لحظه برای دفاع از کشورشان و ملتشان آماده باشند.

پس از اعلام پیروزی بر داعش از سوی بغداد، مردم و دولت عراق همچنان بر ضرورت خروج نظامیان آمریکایی از کشور تاکید دارند. 

3000 نیروی آمریکایی در سال ۲۰۱۴ با ادعای ائتلاف بین‌المللی موسوم به ضد داعش وارد عراق شدند. با وجود غلبه عراق براین گروهک تروریستی  اکنون بسیاری از مردم و گروه های عراقی، افزایش تحرکات دوباره تروریستها دراین کشور را معلول نقشه آمریکا می‌دانند تا از این طریق همچنان بتواند به حضور اشغالگرانه خود در عراق ادامه دهد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 28 اسفند 1400 - 18:23:13

دسته بندی :