امام جمعه موقت تهران :

استانداردهای دوگانه حقوق بشر آغازی بر پایان قدرت غرب است

جمعه 27 اسفند 1400 - 14:43:37
استانداردهای دوگانه حقوق بشر آغازی بر پایان قدرت غرب است

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اقدام سرکوب گرانه رژیم آل سعود در اعدام جمعی ده‌ها جوان در عربستان، استانداردهای دوگانه حقوق بشر را آغازی بر پایان قدرت غرب و فروپاشی نظام سلطه دانست.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، وزارت کشور عربستان سعودی 12 مارس در ادامه نقض حقوق بشر در این کشور، حکم اعدام 81 نفر را در یک روز اجرا کرد.

گفته می شود، در میان اعدام شدگان 41 نفر از جوانان شیعه قطیف عربستان وجود داشتند که پیشتر از سوی دولت سعودی به بهانه های مختلف دستگیر و در زندان به سر می بردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته تهران گفت، این روزها برای حمایت از جنایت رژیم عربستان، نخست وزیر انگلیس به آن کشور سفر کرد. واقعا باید از این نگاه های دوگانه چه کنیم؟

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد افزود، اگر شما واقعا برای حقوق بشر نگران هستید چرا بلافاصله پس از این جنایت هولناک به این کشور سفر می کنید تا با اعلام حمایت خویش نگرانی او را برطرف کنید.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه این استانداردهای دوگانه حقوق بشر آغازی بر پایان قدرت غرب و فروپاشی نظام سلطه است تصریح کرد، این اقدام ها مغایر با مبانی اولیه حقوق بشر و اقدامات عصر جاهلیت است، چنین اقدام ها در مغایرت با حقوق بین الملل اقدامی و مغایر با اصول انسانی و رویه های حقوقی پذیرفته شده در سطح جهان است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد خطرنشان کرد، آنان که دستشان به این خون های پاک و معصوم آلوده شده است بدانند این اقدامات سرکوبگرانه آتش خشم ملت اسلام را علیه رژیم حاکم در حجاز شعله ور می کند.

امام جمعه موقت تهران همچنین با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه رژیم صهیونیستی در اربیل عراق اظهار کرد، رجال سیاسی تل آویو به هشدار جدی برخی از رجال سیاسی توجه کنند که هشدار ایران را نباید دست کم گرفت، هشدار ایران برآمده از عقلانیت و قدرت است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد، رژیم صهیونیستی اگر ذره ای از حدود خویش پا را فراتر نهد با خشم و قهر قهرمانان امت اسلام و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی روبه رو می شود.

بامداد یکشنبه (۱۳ مارس) ۲ پایگاه جاسوسی سازمان اطلاعات و عملیات ویژه (موساد) رژیم صهیونیستی در اربیل عراق هدف موشک‌های نقطه زن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 27 اسفند 1400 - 14:43:27