پیام تسلیت حزب‌الله لبنان در پی درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی

پنج شنبه 26 اسفند 1400 - 16:41:39
پیام تسلیت حزب‌الله لبنان در پی درگذشت آیت‌الله علوی گرگانی

تهران - الکوثر : جنبش حزب‌الله لبنان در پیامی رحلت آیت‌الله علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعه را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، آیت‌الله «سید محمدعلی علوی گرگانی» پس از یک دوره بیماری عصرروز سه شنبه در سن ۸۲ سالگی در قم دعوت حق را لبیک گفت.

حزب‌الله لبنان در پی رحلت آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید شیعه  پیامی را صادرو تصریح کرد: رحت آیت‌الله  علوی گرگانی که عمر شریف خود را در خدمت به دین و حوزه‌ گذراند، جهان اسلام و حوزه‌های علمیه را عزادارکرد.

حزب الله دراین پیام آورده است: آیت‌الله  علوی گرگانی  در مناسبت‌های متعددی با سران و اعضای حزب‌الله دیدار کردند که نشان دهنده حمایت دائمی ایشان از مقاومت اسلامی لبنان و شیوه ولائی و جهادی آن بود همچنین علما و فضلاء واهل علم همواره از تعالیم و مواضع واضح ایشان در حمایت از پیروان اسلام اصیل محمدی بهره بردند.

حزب‌الله لبنان در پایان این بیانیه رحت آیت‌الله علوی گرگانی را به امام زمان (عج)، مراجع عظام، آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، خانواده وی، طلاب و مریدان و حوزه‌های علمیه تسلیت گفته است .

پیش از این «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق وشیخ «اکرم الکعبی»  دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء  درپیامهایی درگذشت حضرت آیت‌الله‌ «سید محمدعلی علوی گرگانی» را تسلیت گفته اند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 26 اسفند 1400 - 16:41:18