استقبال جنبش نجباء از حمله ایران به مواضع صهیونیستها در اربیل عراق

سه شنبه 24 اسفند 1400 - 12:2:9
 استقبال جنبش نجباء از حمله ایران به مواضع صهیونیستها در اربیل عراق

تهران - الکوثر : سخنگوی جنبش النجباء عراق گفت، مقاومت به حمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع صهیونیست ها در عراق افتخار می کند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، منابع رسانه‌ای عراق، بامداد یکشنبه از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در اربیل خبر داده و اعلام کردند، دو مرکز آموزشی پیشرفته متعلق به موساد اسرائیل در اربیل، شمال عراق با موشک‌های بالستیک هدف حمله قرار گرفتند.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با اشاره به هدف قرار گرفتن مرکز راهبردی توطئه و شرارت صهیونیست‌ها توسط موشک‌های نقطه زن، تاکید کرد تکرار هرگونه شرارت با پاسخ‌‎های سخت، قاطع و ویرانگر مواجه خواهد شد.

«نصرالشمری» سخنگوی جنبش النجباء دوشنبه شب با بیان اینکه حضور رژیم صهیونیستی در اربیل علنی و واضح است، گفت این جنبش درباره حضور اسرائیل  دلایل محکمی دارد.

سخنگوی جنبش النجباء عراق تأکید کرد، برخی دولتهای عربی، ساخته دست آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

این مسئول النجباء با تأکید بر اینکه شهروندان کُرد مخالف هر گونه حضور رژیم صهیونیستی در اربیل هستند، تصریح کرد پاسخ ایران به جنایات صهیونیستها، عادی است.

الشمری در ادامه افزود، شعار مقاومت این است که جنگ علیه اسرائیل، فقط با نابودی رژیم صهیونیستی پایان خواهد رسید و دولت عراق باید صهیونیستها را از عراق اخراج کند، چراکه نفت عراق از طریق منطقه کردستان به رژیم صهیونیستی فروخته می‌شود. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 24 اسفند 1400 - 11:59:46

دسته بندی :