هشدار الازهر درباره نقشه های صهیونیستها در مسجدالاقصی

شنبه 7 اسفند 1400 - 17:16:24
هشدار الازهر درباره نقشه های صهیونیستها در مسجدالاقصی

تهران- الکوثر:  دیده بان مبارزه با افراط گرایی وابسته به الازهر مصر نسبت به نقشه‌های اشغالگران در مسجدالاقصی هشدار داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از عربی ۲۱، دیده بان مبارزه با افراط گرایی وابسته به الازهر مصر نسبت به نقشه‌های اشغالگران در مسجدالاقصی هشدار داد.

این دیده بان در بیانیه‌ای به مناسبت بیست و هشتمین سالروز جنایت صهیونیست‌ها در مسجد ابراهیمی تاکید کرد: مسجد ابراهیمی به طور کامل وقف اسلامی است و اشغالگران اسرائیلی هرچقدر هم بگذرد، هرگز نخواهند توانست این واقعیت را تغییر دهند.

الازهر در این بیانیه، رسانه‌های جهان را به برجسته کردن تروریسم صهیونیستی و رسوا سازی نقشه‌های خبیث آن برای نابودی میراث دینی و فرهنگی فلسطینی‌ها در راستای تحمیل سیاست عمل انجام شده و تقسیم زمانی و مکانی مقدسات اسلامی دعوت کرد.

این مرکز با اشاره به اینکه این جنایت یکی از وحشیانه ترین جنایت‌ها علیه فلسطینی‌ها محسوب می‌شود، افزود: بامداد روز جمعه پانزدهم ماه رمضان برابر با ۲۵ فوریه ۱۹۹۴ میلادی، یک صهیونیست به نام باروخ گلدشتاین وارد مسجد ابراهیمی شد و به نمازگزارانی که در حال سجده بودند، تیراندازی کرد که باعث شهادت ۲۹ فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر شد. پس از این جنایت نیز در هنگام برگزاری مراسم تشییع جنازه شهدا، ۲۱ فلسطینی دیگر نیز به دست صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند و شمار شهدا به ۵۰ تن رسید.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


شنبه 7 اسفند 1400 - 17:16:13

دسته بندی :