حزب الله : آمریکا پشت متحدانش را خالی می‌کند

شنبه 7 اسفند 1400 - 17:52:20
حزب الله : آمریکا پشت متحدانش را خالی می‌کند

تهران- الکوثر: مقام ارشد حزب الله لبنان گفت آمریکایی‌ها اوکراین را تحریک کردند، اما وقتی عملیات صورت گرفت، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت: ما در این جنگ مشارکت نخواهیم کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از تلويزيون المنار، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت آمریکا کشوری است که اوکراین را به جنگ تحریک کرد، اما وقتی درگیری آغاز شد، به سبب منافعش خود را عقب کشید. واشنگتن این چنین پشت کسانی را که با آن همکاری می‌کنند، خالی می‌کند.

سید هاشم صفی الدین گفت: «مشخص شده است که آمریکایی‌ها می‌خواهند ثبات در روسیه را برهم بزنند و از روسیه بخواهند که هیچ کاری انجام ندهد. آمریکا وقتی که متوجه شد منافع آن در خطر است، عقب می‌نشیند و منافع خود را حفظ می‌کند. حتی پشت کسانی را که به آن‌ها وعده داد و با آن‌ها همکاری داشت، خالی می‌کند. اکنون اوکراین در این شرایط است. آمریکایی‌ها اوکراین را تحریک کردند و تحریک کردند. اما وقتی که عملیات صورت گرفت، جو بایدن رئیس جمهور آمریکا گفت ما در این جنگ نظامی مشارکت نخواهیم کرد بلکه تحریم‌هایی اعمال می‌کنیم. شما را تحریک می‌کنیم و خودتان به همراه مردم خود در رویارویی شرکت کنید. اما ملت اوکراین نمی‌تواند کاری انجام دهد. این آمریکا است. این همان کشوری است که آن را در لبنان شناختیم. چقدر آمریکا پشت برخی از طرف‌ها را خالی کرد؛ کسانی که به آن‌ها وعده داده بود، آن‌ها را فریب داد و آن‌ها را در جهنم فتنه‌ها وارد کرد.»


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


شنبه 7 اسفند 1400 - 14:42:16