معارض بحرینی: رژیم آل‌خلیفه، ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است

شنبه 30 بهمن 1400 - 18:31:32
معارض بحرینی: رژیم آل‌خلیفه، ضعیف‌تر از هر زمان دیگری است

تهران- الکوثر:  رئیس دفتر سیاسی ائتلاف 14 فوریه بحرین در لبنان با اشاره به ضعف رژیم آل خلیفه گفت که امروز معارضان بحرینی، قدرتمندتر از هر زمان دیگری هستند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،«ابراهیم العرادی» رئیس دفتر سیاسی ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین در بیروت به مناسبت یازدهمین سالگرد انقلاب ملت بحرین علیه رژیم آل خلیفه، در مراسمی سخنرانی کرد که این ائتلاف در نجف اشرف برگزار کرد.

شبکه خبری «العهد» عراق به العرادی گزارش داد، علمای بحرین از چندین سال قبل، در زندانهای آل خلیفه هستند و با گذشت 11 سال از انقلاب، رژیم آل خلیفه، بدترین تجاوزات را علیه ملت یمن مرتکب می‌شود؛ از قتل و بازداشت گرفته تا زندانی کرد.ن غیر نظامیان.

وی با بیان اینکه امروز معارضان بحرین، قدرتمندتر از هر زمان دیگری هستند، تأکید کرد: «رژیم خلیفه، ضعیفتر از هر زمانی است.... این رژیم همچنین باری بر دوش محور شر [آمریکایی-غربی-عبری] شده است».

این معارض بحرینی با بیان اینکه ائتلاف ۱۴ فوریه، حامی تمامی مسائل جهان اسلام به ویژه مسئله قدس است، از سرکوبگری رژیم آل خلیفه انتقاد کرد و گفت: «از همه ملتهای مظلوم و ملت یمن که در برابر تجاوز سعودی-اماراتی ایستاده است، حمایت می‌کنیم».

العرادی در پایان گفت که موضع این ائتلاف در قبال نجات یافتن از دیکتاتوری آل خلیفه که بر روی گلوی مردم بحرین پا گذاشته است، تغییر نکرده است.

این در حالی است که بسیاری از شهرهای بحرین طی چند روز گذشته به مناسبت یازدهمین سالگرد آغاز انقلاب بحرین در ۱۴ فوریه ۲۰۱۱ شاهد تظاهرات مردمی و راهپیمایی‌های مسالمت‌آمیز با شعار واحد «متحد در راه حقیقت» بود.

تظاهرات‌کنندگان ضمن سر دادن شعارهایی علیه رژیم حاکم در بحرین و در محکومیت سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به کشورشان، خواستار آزادی بازداشتی‌های سیاسی، تحقق حق ملت در تعیین سرنوشت خود و ایجاد یک نظام سیاسی برای تحقق عدالت و برابری میان همه طیف ها و اقشار ملت بحرین شدند.

تظاهرات‌کنندگان در شهرهای منامه، المصلی،بنی جمره، الدیه، جدحفص،السنابس همچنین ضمن تجدید پیمان با خون شهدای راه انقلاب بحرین بر پایبندی به اهداف و حقوق سیاسی قانونی انقلاب ۱۴ فوریه تاکید کردند .


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


شنبه 30 بهمن 1400 - 18:31:20

پربازدیدها