جنبش جهاد اسلامی فلسطین : خون شهدا روشنی بخش راه مجاهدان است

دو شنبه 25 بهمن 1400 - 14:47:54
جنبش جهاد اسلامی فلسطین : خون شهدا روشنی بخش راه مجاهدان است

تهران- الکوثر: جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت جوان فلسطینی در جنین، خون این شهید را روشنی بخش راه مجاهدان دانست و بر ادامه مقاومت علیه اشغالگران تأکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در کرانه باختری امروز دوشنبه در واکنش به شهادت جوان فلسطینی ۱۷ ساله به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «الیامون» در غرب جنین، اعلام کرد خون این شهید روشنی بخش راه مجاهدان خواهد بود.
جنبش جهاد اسلامی ضمن تسلیت شهادت این جوان فلسطینی به خانواده و نزدیکان او، تأکید کرد این شهید با خون پاک خود سرزمین قهرمان «السیله الحارثیه» را سیراب کرد. جنایت‌های فزاینده رژیم اشغالگر علیه فرزندان ملت فلسطین و به شهادت رسیدن شهید ابو صلاح هنگام مقابله با نظامیان اشغالگر که در حال تخریب خانه اسیر «محمد جرادات» بودند، سطح بالای تروریستی بودن رژیم صهیونیستی را به تصویر کشید.
جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد: ملت فلسطین به مقاومت علیه نظامیان اشغالگر ادامه خواهد داد و کشتار و اقدامات تخریبی این رژیم در تمام مناطق فلسطین اشغالی، بر عزم و اراده ملت و مقاومت فلسطین هیچ تأثیری ندارد.
نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز دوشنبه پس از ساعت‌ها درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین، خانه محمد جرادات را در شهرک السیله الحارثیه نزدیک شهر جنین در شمال غربی کرانه باختری منفجر و تخریب کردند. در این درگیری‌ها، ابو صلاح جوان فلسطینی ۱۷ ساله بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به سر او به شهادت رسید. این در حالی است که شماری از نظامیان صهیونیست بر اثر هدف قرار گرفتن خودروهای نظامی آنها در کمین نیروهای مقاومت در ورودی این شهرک زخمی شدند.
این تحولات در حالی است که منابع فلسطینی در جدیدترین خبرها از تحولات کرانه باختری اعلام کردند رژیم صهیونیستی یک خانه در حال ساخت فلسطینی‌ها را در شهر اشغالی «البیره» تخریب کردند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


دو شنبه 25 بهمن 1400 - 14:47:8