بیانیه ائتلاف «14 فوریه» بحرین در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

یک شنبه 24 بهمن 1400 - 17:22:34
بیانیه ائتلاف «14 فوریه» بحرین در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

تهران- الکوثر: ائتلاف «جوانان انقلاب ۱۴ فوریه بحرین» با صدور بیانیه‌ای سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، دولت و ملت ایران تبریک گفت و اعلام کرد «پیروزی انقلاب اسلامی نقطه عطف تاریخ در مفهوم استقلال واقعی و یک تغییر منحصر به فرد در مواجهه با استکبار جهانی است».

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، در بیانیه‌ ائتلاف ۱۴ فورین بحرین که در وب‌سایت خود منتشر کرد، آمده است: «بهمن ۱۳۵۷» سرآغاز تاریخ جدیدی بود که معادلات را نه تنها در سطح منطقه، بلکه در کل جهان تغییر داد؛ زمانی که کشورهای استکباری با فرو ریختن یکی از ارکان قدرت آنها که «شاه ایران» به دست بنیانگذار انقلاب حق مرحوم امام خمینی (ره) شوکه شدند و جرقه انقلاب ایشان به محض پا گذاشتن به جمهوری اسلامی پس از تبعید ۱۵ ساله، کل منطقه مستضعف را در برگرفت.

ائتلاف جوانان قیام ۱۴ فوریه بحرین افزود: این انقلاب الهی پایه‌های پیروزی را از رهبری فرزانه گرفته تا ملت صبور، استوار، مقاوم و فداکار و معتقد به پیروزی بنا نهد. این انقلاب الهی در هر جا انجام بگیرد، خدواند پیروزی را خواهد نوشت.

ائتلاف ۱۴ فوریه بحرین در ادامه بیانیه خود چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی ایران را به مقام معظم رهبری، دولت جمهوری اسلامی، ملت ایران، همه آزادگان جهان و همه کشورهای محور مقاومت تبریک گفت و افزود: این انقلاب شروع به تداوم کرد و ماهیت جهانی به خود گرفت و اکنون حق در مقابل شر و مقاومت در برابر استکبار جهانی قرار گرفته است.

ائتلاف تأکید کرد که این پیروزی تاریخی منجر به برپایی حکومت ناب محمدی (ص) شد که به مردم ستمدیده و مستضعف در جنگ‌هایی که استکبار آمریکایی و صهیونیسم جهانی علیه آنها به راه می‌اندازد، قول کمک و یاری داده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


یک شنبه 24 بهمن 1400 - 17:22:28