اذعان مقام آمریکایی به ناتوانی در مقابل موشک های یمنی

جمعه 22 بهمن 1400 - 17:27:46
اذعان مقام آمریکایی به ناتوانی در مقابل موشک های یمنی

تهران- الکوثر:  رئیس سنتکام اذعان کرد، ارتش آمریکا با توجه به پهناور بودن کشور یمن ، دچار محدودیت‌های فراوانی در شناسایی و رصد حملات از جانب این کشور است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، فرانک مک کنزی رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا موسوم به «سنتکام» که ناظر عملیات‌های ارتش آمریکا در خاورمیانه (غرب آسیا) است در گفتگو با خبرگزاری رویترز اذعان کرد ارتش آمریکا با توجه به پهناور بودن کشور یمن، دچار محدودیت‌های فراوانی در شناسایی و رصد حملات از جانب این کشور است.
مک کنزی در مصاحبه‌ای بعد از سفر به ابوظبی در اوایل هفته جاری گفت: ”ما در امر اطلاعات نظامی، شناسایی و قابلیت‌های رصد پهپاد‌ها در یمن محدودیت فراوان داریم. رویت یمن دشوار است. “
وی گفت: ”این کشور بزرگی است و شما مجبورید بر اساس اولویت‌ها تصمیم بگیرید“.
کارشناسان می‌گویند کمک به متحدان آمریکا برای ردیابی و نابود کردن مراکز پرتاب انصارالله بدون داشتن سطح مشخصی از این قابلیت‌ها کار دشواری است خصوصا هنگامی که قرار است با پرتابگر‌های موشکی سیار برخورد شود.
انصارالله ضمن اطلاع از ارزش این اطلاعات، پهپاد‌های آمریکایی را هدف می‌گیرند. آن‌ها از زمان آغاز فرماندهی مک کنزی در مارس ۲۰۱۹ میلادی دو پهپاد آمریکایی و شمار زیادی از پهپاد‌های کشور‌های متحد آمریکا در منطقه را ساقط کرده اند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 22 بهمن 1400 - 17:16:2

پربازدیدها