شیخ ماهر حمود: بینش نافذ آیت‌الله خامنه‌ای رمز پایداری انقلاب اسلامی است

جمعه 22 بهمن 1400 - 17:19:33
 شیخ ماهر حمود: بینش نافذ آیت‌الله خامنه‌ای رمز پایداری انقلاب اسلامی است

 تهران- الکوثر:  «شیخ ماهر حمود»، رئیس انجمن علمای مقاومت در لبنان تاکید کرد که بصیرت و بینش نافذ آیت الله خامنه‌ای در عمل به آرمان‌های امام خمینی(ره) رمز پایداری انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ ماهر حمود  در مورد ابعاد و آثار انقلاب اسلامی ایران در لبنان گفت: تاثیر اصلی انقلاب اسلامی ایران بر مقاومت موجب شد که مقاومت در طول این چهل سال عملکرد خوبی داشته باشد و نتیجه آن آزادی لبنان و نجات آن از شر اسرائیل بود، بخصوص زمانی در سال ۱۹۸۲ میلادی (۱۳۶۰ شمسی) که اسرائیل می‌خواست از طریق بشیر الجمیل، لبنان را کاملا تحت تسلط خود بگیرد. مقاومت با پیروزی‌ها و موضع‌گیری‌های خود، بسیاری از توطئه‌ها برای ضربه زدن به وطن یا بازگرداندن جنگ داخلی از طریق جنگ فرقه‌ای یا مذهبی خنثی کرد.
وی با اشاره به نقش امام خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران در مقابله با راهبرد خصمانه آمریکا و رژیم صهیونیستی نظیر پروژه خاورمیانه بزرگ، معامله قرن و عادی سازی گفت: امام خامنه‌ای یک شخصیت معمولی در تاریخ امت اسلامی نبوده است؛ زیرا ایشان به روشنی بینشی را که هیچ نمونه نداشته است حفظ کردند و راه امام خمینی را کامل کردند؛ بخصوص که کسی باور نمی‌کرد امام(ره) بتواند امپراطوری بزرگی در حد و اندازه امپراطوری شاهنشاهی در ایران را نابود کند که مورد حمایت آمریکا، اسرائیل و استکبار قرار داشت.

رئیس انجمن علمای مقاومت لبنان تاکید کرد: امام خامنه‌ای با بصیرت و بینشی نافذ، سعه صدر و سخنانی بسیار تاثیرگذار و قانع کننده توانسته است همه این بیش از سی سال گذشته رهبری انقلاب اسلامی را برعهده داشته باشد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 22 بهمن 1400 - 17:0:17