سفیر یمن: خبر عقب نشینی امارات دروغ است

یک شنبه 10 بهمن 1400 - 8:35:14
سفیر یمن: خبر عقب نشینی امارات دروغ است

تهران- الکوثر: سفیر یمن در تهران در واکنش به انتشار خبر عقب نشینی امارات از یمن به خبرگزاری صدا و سیما گفت، این فقط یک ادعای رسانه‌ای و تبلیغاتی است و کاملا دروغ است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، ابراهیم الدیلمی سفیر یمن در تهران در واکنش به انتشار خبر عقب نشینی امارات از یمن گفت: این فقط یک ادعای رسانه‌ای و تبلیغاتی است و کاملا دروغ است. چون هیچ اعلان و بیانیه رسمی درباره آن وجود ندارد و اصلا عقب نشینی اعلام نشده است.
وی افزود: امارات در کنار سعودی ها، میلیارد‌ها دلار برای تجاوز به یمن هزینه می‌کند. اماراتی‌ها دو بار اعلام کردند که از جنگ یمن کنار کشیده اند، ولی این دروغ و حقه‌ای بیش نبود. امارات همچنان در جنگ ضد یمن حضور دارد و نباید (شایعه کنار کشیدن این کشور از جنگ را) باور کنیم و فریب آن را بخوریم.
سفیر یمن گفت: امارات هنوز در جنگ یمن حضور دارد و کنار نکشیده است، هنوز هم درباره عقب نشینی از جنگ یمن به صورت رسمی چیزی اعلام نکرده است. امارات باید به سرعت از یمن، از جمله جزایر و آب‌های منطقه‌ای ما خارج شود؛ همچنین به تشکیل گروه‌های شبه نظامی که ضد یمن می‌جنگند و همکاری با این گروه‌ها و کمک به آن‌ها پایان دهد و دیگر در جهت فتنه گری و جدایی طلبی اقدام نکند.
وی گفت: خواسته دیگر ما از امارات این است که غرامت و خسارت همه اقدامات ناشی از تجاوز به یمن را پرداخت و جبران کند. در غیر اینصورت، ما به مقابله با تجاوز سعودی-امریکایی-اماراتی ادامه خواهیم داد. امارات یکی از کشور‌ها و اهداف موشک‌ها و پهپاد‌های ما خواهد بود. ما به تجاوز اماراتی‌ها به هر وسیله‌ای پاسخ خواهیم داد، در داخل یمن باشد یا خارج کشورمان.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


یک شنبه 10 بهمن 1400 - 6:37:36