تاکید قیس الخزعلی بر لزوم هوشیاری مقابل توطئه های دشمنان

شنبه 9 بهمن 1400 - 11:11:6
تاکید قیس الخزعلی بر لزوم هوشیاری مقابل توطئه های دشمنان

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در واکنش به حادثه حمله به فرودگاه بین المللی بغداد، بر لزوم هوشیاری مقابل سوء استفاده کنندگان از این حادثه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق (الاعلام الامنی) در بیانیه ای اعلام کرد: گروهک‌ هایی غیر قانونی صبح جمعه شش راکت کاتیوشا به سمت فرودگاه بین المللی بغداد شلیک کردند که بر اثر آن، به دو هواپیما آسیب وارد شد.

این بیانیه می افزاید، نهادهای امنیتی عراق به سرنخ‌‌های مهمی در خصوص این حمله دست یافته‌اند که بر تروریستی بودن این حمله تأکید دارد.

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما؛ شیخ "قیس الخزعلی" دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق در صفحه توئیتری خود نوشت: برخی ها به دنبال سوء استفاده از حادثه حمله به فرودگاه بین المللی بغداد و متشنج کردن اوضاع عراق هستند.

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تصریح کرد، برخی نیروها، شخصیت های سیاسی و رسانه ها می خواهند از اتهام زنی های صریح یا ضمنیِ بدون سند و مدرک، برای تخریب وجهه سیاسی سایر طرف ها سوء استفاده کنند.

الخزعلی با بیان اینکه این رویکرد نمی تواند باعث برقراری ثبات و عبور از بحران کنونی عراق باشد از همه نیروها و شخصیت های سیاسی این کشور خواست، گفتمان ملی را در مسیر مخالفت با هر آنچه به حاکمیت، امنیت و صلح داخلی آسیب می زند، قرار دهند و با تداوم حضور نظامی اشغالگران آمریکایی و ترکیه ای و نقض حاکمیت عراق مخالفت کنند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 9 بهمن 1400 - 11:10:51

دسته بندی :