خط و نشان رئیس فدراسیون کشتی برای آمریکا

دو شنبه 27 دی 1400 - 11:54:33
خط و نشان رئیس فدراسیون کشتی برای آمریکا

تهران- الکوثر: رئیس فدراسیون کشتی گفت : اگر ویزای یک نفر از اعضای تیم برای آمریکا صادر نشود، اجازه نمی دهم تیم ما به این کشور برود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی رضا دبیر در نشست خبری گفت: متاسفانه برخی به دروغ گویی و جاسوسی عادت کرده اند و اعلام کرده اند که من گرین کارت آمریکا را دارم، در حالی که من در سال های قبل گرین کارت داشتم اما با توجه به این که نیازی نداشتم ، دیگر برای تمدید آن اقدام نکردم.
وی افزود: ما با کشتی گیران آمریکایی دوست هستیم اما از همین جا اعلام می کنم که اگر ویزای یک نفر از کاروان اعزامی ما برای مسابقه دوستانه با کشتی گیران آمریکایی در روز 23 بهمن صادر نشود؛ به هیچ عنوان اجازه نمی دهم که تیم ما برای این یک مسابقه به آمریکا سفر کنند.
وی افزود: از همین جا اعلام می کنم که برای مسابقات جام تختی، آمریکا می تواند به کشور ما سفر کند و ما میزبان ملی پوشان آنان خواهیم بود اما این رویه ای که کشور آمریکا در قبال ما گرفته به هیچ عنوان زیبنده نیست و ما برای ارزش های مان با هیچ احدی شوخی نداریم.
رییس فدراسیون کشتی در ادامه گفت: کسی که گرین کارت دارد ویزا می گیرد؟ وقتی من دبی رفتم ویزا بگیرم یعنی چه؟
روز گذشته از سفارت آمریکا پیامی به ایمیلم ارسال شد که چرا گرین کارت خود را پس دادی؟ به صراحت به آنها گفتم از کشورتان خوشم نمی آید. 
وی افزود: یکی از همراهان ما را در سفارت آمریکا ۵ ساعت به حالت بازداشت نگه داشتند، اگر بازی دوستانه است، این چه برخوردی است؟


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


دو شنبه 27 دی 1400 - 11:54:7

دسته بندی :