تداوم حملات هوایی سعودی به مناطق مختلف یمن

دو شنبه 27 دی 1400 - 8:47:20
 تداوم حملات هوایی سعودی به مناطق مختلف یمن

تهران- الکوثر: جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ۲۴ ساعت گذشته، پنجاه و دو بار مناطقی را در استان‌های مختلف یمن بمباران کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی در ۲۴ ساعت گذشته ۵۲ بار مناطقی را در استان‌های شبوه، البیضاء، الجوف، تعز، الحدیده و حجه یمن بمباران کردند.

به گزارش این شبکه، بر اثر انفجار مین به جا مانده از متجاوزان و مزدوران سعودی در منطقه "الجبلیه" در ناحیه "التحیتا" در الحدیده، یک کودک یمنی زخمی شد.

از سوی دیگر؛ نخست وزیر دولت نجات ملی یمن در صنعاء از فداکاری‌ها و جانفشانی‌های دلاورمردان ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور و نیز داوطلبان نبرد با متجاوزان و مزدوران آنان در استان شبوه و تلاشهایشان برای دفع حملات مکرر دشمن با وجود حملات گسترده جنگنده‌های متجاوز سعودی-آمریکایی و اماراتی قدردانی کرد.

به گزارش شبکه تلویزیونی المسیره، عبدالعزیز بن حبتور در دیدار با استاندار شبوه تأکید کرد شبوه همواره وحدت طلب و وفادار به کشور و ملت باقی خواهد ماند و همواره در برابر نیرو‌های اشغالگر و مزدوران آنان خواهد ایستاد تا کشور را از لوث وجودشان و شرارتهایشان آزاد کند و شکست نیز سرنوشت حتمی دشمن و مزدوران آنان خواهد بود.

استاندار شبوه نیز اقدامات جنایتکارانه متجاوزان و مزدورانشان و اصرارشان را برای از بین بردن اموال عمومی و خصوصی و اقدامات تحریک آمیزشان علیه ساکنان این استان که مخالف اشغالگران و دارو و دسته‌های آنان هستند تشریح کرد


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


دو شنبه 27 دی 1400 - 7:41:20