سردار سلامی : انتقام سردار سلیمانی یک استراتژی و آرمان است

جمعه 24 دی 1400 - 17:7:9

تهران - الکوثر : فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، انتقام از عاملان ترور سردار سلیمانی را یک استراتژی و آرمان عنوان کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب که امروز (جمعه) منتشر شد، با بیان اینکه انتقام سردار سلیمانی یک استراتژی و آرمان است، گفت: ترور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران نه‌تنها در مسیر او اختلالی ایجاد نکرد، بلکه حرارتی در دل‌ها ایجاد کرد که کل جهان اسلام را به جوشش و جهاد علیه اشغالگری مستکبرین دعوت می‌کند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه با مجاهدت حاج‌قاسم، فلسطین به هویت مقاوم و درخشان و قدرتمند تبدیل شد افزود: جنگ سیف‌القدس که آخرین جنگ بین فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها بود، نشان داد فلسطین جدیدی ظهور کرده است؛ این نقش حاج‌قاسم بود که روح جهاد در فلسطینی‌ها را تبدیل به ساختار قدرت کرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه شرایط امروز نشان می‌دهد شهید سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است اظهار کرد: حاج قاسم وقتی زنده بود، ما یک سردار سلیمانی می‌شناختیم؛‌ اما وقتی شهید شد، یک قاسم شد میلیون‌ها قاسم که الآن همه‌ آن‌ها حرف از انتقام می‌زنند.

مشروح این گفتگو را می توانید در اینجا مشاهده کنید : https://farsi.khamenei.ir/others-dialog?id=49393


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 24 دی 1400 - 17:7:1