قیس الخزعلی : گروه‌های مقاومت، سفارت آمریکا را هدف قرار نداده‌اند

جمعه 24 دی 1400 - 12:39:3
قیس الخزعلی : گروه‌های مقاومت، سفارت آمریکا را هدف قرار نداده‌اند

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد، هدف از حمله راکتی به سفارت آمریکا در بغداد، بر هم زدن وضعیت است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «قیس الخزعلی» دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق عراق پنجشنبه شب در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت،حمله به منطقه سبز در این زمان و با همان روش قدیمی، توسط نیروهای مقاومت صورت نگرفته است و سفارت آمریکا را هدف قرار نداده‌اند.

در همین حال، مقتدی الصدر رهبر جریان صدر عراق نیز گفت، برخی از مدعیان مقاومت سفارت آمریکا را هدف قرار داده‌اند و در این حملات، غیر نظامیان زخمی شدند.

الصدر با بیان اینکه ملت عراق نباید فریب این تحرکات را بخورد، خاطر نشان کرد آنان این کار را می‌کنند تا خروج نیروهای آمریکا از عراق را به تأخیر بیاندازند تا برای استفاده از سلاح، بهانه داشته باشند.

صدر با بیان اینکه، وجود این افراد در گرو حضور آمریکای اشغالگر است، تصریح کرد باید صدای خشونتی که ملت و حکومت را در معرض خطر قرار می‌دهد، ساکت شود.

پنج شنبه شب منابع خبری عراق از شنیده شدن صدای انفجار در منطقه سبز بغداد خبر دادند و اعلام کردند، سفارت آمریکا در بغداد هدف حمله راکتی قرار گرفته است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


جمعه 24 دی 1400 - 9:50:49

دسته بندی :