دبیرکل جنبش نجباء : جهان چشمان خود را به روی جنایات آل سعود بسته است

پنج شنبه 23 دی 1400 - 15:40:2
دبیرکل جنبش نجباء : جهان چشمان خود را به روی جنایات آل سعود بسته است

تهران - الکوثر : دبیرکل جنبش نجبای عراق تاکید کرد، دنیا چشمان خود را به روی جنایات آل سعود بسته است، اما این جنبش در کنار ملت‌های تحت ظلم رژیم سعودی خواهد ایستاد و صدای آنها خواهد بود.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش النجباء در پیامی صدور حکم اعدام برای دو جوان شیعه بحرینی در عربستان سعودی را محکوم کرد و سکوت و انفعال جهانیان در قبال جنایات حکّام رژِیم ریاض را مورد انتقاد قرارداد.

شیخ «اکرم الکعبی»  صدور حکم اعدام در حق شماری از جوانان بحرینی را طایفه‌گرایانه خواند و افزود: رژیم آل‌سعود تا کی بناست به نسل‌کشی شهروندان بی‌گناه در بحرین و منطقه ادامه دهد؟ و تا چه زمانی قرار است سکوت و چشم‌پوشی در قبال این جنایات استمرار داشته باشد؟.

دبیر کل جنبش النجباء خطاب به ملت‌های تحت ظلم رژیم سعودی نیز گفت: این جنبش در کنارتان خواهد ایستاد و به حمایت از شما ادامه خواهد داد.

رژیم سعودی در سال ۲۰۱۵ دو معارض بحرینی به نام‌های «جعفر سلطان» و «صادق ثامر» را ربود و پس از قریب به یکصد روز نگهداری در مکانی نامعلوم، آن‌ها را به زندان منتقل کرد. دادگاه عربستان  روز سه شنبه از صدور حکم اعدام برای این دو جوان شیعه خبر داد.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 23 دی 1400 - 15:39:49

دسته بندی :