آخرین خبرها از تصادف زنجیره‌ای در خوزستان +فیلم

دو شنبه 20 دی 1400 - 14:47:53

تهران- الکوثر: طبق آخرین گزارش ها، در جریان تصادف زنجیره ای 50 دستگاه خودرو در محور بهبهان- رامهرمز که صبح امروز روی داد، دست کم چهار نفر جان خود را از دست دادند. .

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، علی پهلوان معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت، صبح امروز تصادف زنجیره‌ای در محور بهبهان منطقه تشان به وقوع پیوست که متاسفانه منجر به ۴ فوتی و ۲۷ مصدوم تاکنون شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان افزود: پس از کسب اطلاع از این حادثه، سه تیم عملیات امداد و نجات جمعیت هلال احمر از شهرستان بهبهان به منطقه اعزام شده‌اند که با همکاری عوامل سایر دستگاه‌های امداد رسان مشغول ارائه خدمات پیش بیمارستانی و امدادی هستند.

سوختن ۳ خودرو در تصادف زنجیره‌ای بهبهان

سرهنگ رضا دولتشاهی رئیس پلیس راه خوزستان در خصوص جزئیات تصادف زنجیره‌ای صبح امروز در بهبهان اظهار کرد: حدود ساعت ۷:۴۰ امروز (۲۰ دی‌ماه) خبر تصادف در کیلومتر ۱۰ محور بهبهان – اهواز، اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: این حادثه در دو لاین مخالف رخ داده است؛ در یک لاین ۹ خودرو با هم برخورد کرده‌اند که تصادف این خودروها خسارتی بود.

دولتشاهی ادامه داد: در لاین مخالف در فاصله حدود ۲۰۰ متری، حدود ۵۰ خودرو با هم تصادف کرده‌اند که در پی این حادثه سه دستگاه خودرو دچار حریق شدند و در یکی از این خودروها یک خانواده سه نفره  و یکی از سرنشینان یکی دیگر از خودروها در صحنه فوت کردند.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: تاکنون چهار نفر در صحنه فوت کرده‌اند. نیروهای اورژانس و هلال احمر نیز مصدومان را به بیمارستان‌ها اعزام کردند بنابراین فعلا آمار دقیقی از تعداد مصدومان در دست نیست و در حال بررسی این موضوع هستیم اما بر اساس گزارش‌های اولیه تاکنون حال مصدومان خوب اعلام شده است.

وی که در یک بخش خبری تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: شاهد مه‌آلودگی شدید در این محور و همه محورهای خوزستان هستیم و در روزهای گذشته نیز شاهد وقوع چنین حوادثی در محورهای خوزستان بودیم. این حادثه به دلیل عدم توجه به جلو و عدم رعایت فاصله طولی رخ داده است اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

رئیس پلیس راه خوزستان گفت: این جاده یکی از بهترین جاده‌های استان خوزستان است؛ این محور عریض و دارای دو لاین مجزا، علائم ترافیکی و روشنایی است بنابراین تنها خطای انسانی موجب وقوع این تصادف شده است.

وی افزود: در حال حاضر خودروهای آسیب‌دیده به پارکینگ منتقل و محل حادثه پاک‌سازی و برای تردد خودروها بازگشایی شده است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


دو شنبه 20 دی 1400 - 14:47:43