گروه «قاصم الجبارین» مسئولیت حمله به عین الاسد را برعهده گرفت

پنج شنبه 16 دی 1400 - 11:2:26
گروه «قاصم الجبارین» مسئولیت حمله به عین الاسد را برعهده گرفت

تهران - الکوثر : ساعاتی پس از گزارش منابع عراقی درباره حمله راکتی به محل استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه هوایی «عین الاسد»، گروهی عراقی رسما مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، گروه موسوم به «قاصم الجبارین» در بیانیه‌ای رسما مسئولیت حمله به پایگاه هوایی «عین الاسد» در غرب عراق را برعهده گرفت.

منابع عراقی چهارشنبه شب اعلام کردند، دو کاروان پشتیبانی ارتش آمریکا و محل استقرار نظامیان آمریکایی در پایگاه عین‌الاسد دست‌کم با پنج راکت هدف حمله قرار گرفته است.

ساعاتی پس از انتشار این گزارش، گروه قاصم الجبارین در بیانیه‌ مذکور اعلام کرد، مجاهدان ما توانستند پایگاه شرارت آمریکا در غرب عراق موسوم به "عین الاسد" را با تعدادی راکت هدف قرار دهند که این راکت‌ها دقیقا به اهداف اصابت کردند.

این گروه همچنین در ادامه این بیانیه مسئولیت حمله کاروان‌های پشتیبانی ارتش آمریکا در استان‌های بابل و المثنی را برعهده گرفت.

در پایان بیانیه مذکور آمده است، همزمان با آنکه دستان مردان دلیر و خونخواه خود را می‌فشاریم، با فرماندهان شهید و ملت عزیزمان عهد می‌بندیم که از ذوب کردن آهن ماشین‌آلات، نابودسازی پایگاه‌ها و به خاک مالیدن بینی‌شان تا زمان خروج ذلیلانه از تمام خاک عراق آرام نگیریم.

عین‌ الاسد  پایگاه روز چهارشنبه و بامداد پنج شنبه با دو پهپاد انتحاری هدف حمله قرار گرفته بود.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


پنج شنبه 16 دی 1400 - 11:1:59

دسته بندی :