رهبر جماعت اسلامی پاکستان:

خون سردار سلیمانی مایه عزت اسلام است

جمعه 10 دی 1400 - 11:34:21
خون سردار سلیمانی مایه عزت اسلام است

تهران- الکوثر: رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان ترور سردار قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس را ظلم بزرگ علیه اسلام دانست و گفت: ما همواره در کنار مظلومان هستیم و معتقدیم خون این شهید بزرگوار مایه افتخار مسلمانان جهان است.

 

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، «سراج الحق» در حاشیه دیدار با دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و هیات ایرانی در شهر لاهور در گفت‌ وگو با خبرنگار ایرنا افزود: عملیات ترور فرمانده ارشد ایران نتیجه یک ظلم بزرگ در حق اسلام است که آن را مشاهده کردیم.

وی تاکید کرد: فاجعه ترور سردار سلیمانی در خاک یک کشور اسلامی به مثابه تجاوز نیروهای خارجی است که ما آن را محکوم و بر حمایت از مظلومان تاکید می‌کنیم.

سراج الحق اظهار داشت دشمنان از هرج و مرج میان ملل اسلامی بهره‌برداری کرده و نتیجه این توطئه‌ها را ما در وقایعی مانند ترور فرمانده سپاه قدس مشاهده می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ما نیازمند اتحاد و یکپارچگی برای جلوگیری از عملیات‌های ترور و اقدام‌های یکجانبه هستیم و باید در کنار مظلومان بایستیم.

بامداد 13 دی 1398 در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان به شهادت رسیدند. این حمله با دستور مستقیم دونابد ترامپ رئیس جمهوری تروریست آمریکا صورت گرفت. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


جمعه 10 دی 1400 - 11:11:4

دسته بندی :