تهدید صهیونیست ها به از سر گیری ترورهای هدفمند در غزه

سه شنبه 30 آذر 1400 - 8:26:17
تهدید صهیونیست ها  به از سر گیری ترورهای هدفمند در غزه

تهران - الکوثر : نشریه صهیونیستی جروزالم پست در گزارشی به تهدیدهای رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها پرداخت و نوشت اسرائیل تهدید به اجرای ترورهای هدفمند را از سر گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  این در حالی است که مقامات امنیتی مصر به منظور گفتگو در ارتباط با حفظ آتش بس با اسرائیل به نوار غزه سفر کردند.
 اسرائیل تهدید کرده است ترورهای هدفمند در نوار غزه و خارج را در واکنش به موج جدید حملات ضدصهیونیستی در کرانه باختری از سر می گیرد. این روزنامه همچنین نوشت این تهدید ادعایی از سوی مقامات امنیتی مصر که به نوار غزه سفر کرده اند, ​به اطلاع مقامات حماس رسیده است.
مقامات حماس در ارتباط با این گزارش هنوز اظهار نظر نکرده اند. دو هیئت شامل افسران اطلاعاتی و مهندسان عمران از مصر وارد نوار غزه شده اند تا با مقامات جنبش حماس در ارتباط با راه‌های حفظ آتش‌ بس با اسرائیل و پیشبرد طرح‌ها به منظور بازسازی نوار غزه در پی جنگ اسرائیل و حماس در هفت ماه پیش گفتگو کنند. هیئت اطلاعاتی متشکل از چهار افسر بلندپایه دستگاه اطلاعات عمومی مصر از طریق گذرگاه مرزی ایرز با اسرائیل وارد نوار غزه شدند. هیئت غیرنظامی شامل مهندسان و خبرنگاران از طریق گذرگاه مرزی رفح وارد نوار غزه شده اند. مقامات حماس در دیدار با هیئت مصری نارضایتی خود را از محقق نشدن وعده های قاهره برای کاهش محدودیت های اعمال شده بر عبور و مرور فلسطینی های ساکن این منطقه اعلام کردند.
سفر مقامات مصری به نوار غزه در حالی انجام شد که حماس و جهاد اسلامی فلسطین هشدار دادند صبر آنها به دلیل "تعلل" اسرائیل در ارتباط با رفع محاصره نوار غزه به سر آمده است. این دو گروه همچنین هشدار دادند "اقدامات" اسرائیل در کرانه باختری و قدس تنها سبب تشدید هر چه بیشتر تنش ها خواهد شد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


دو شنبه 29 آذر 1400 - 20:1:33