نشست مهم رهبران «حماس» و «جهاد اسلامی»

یک شنبه 28 آذر 1400 - 15:9:39
نشست مهم رهبران «حماس» و «جهاد اسلامی»

تهران- الکوثر:  سران جنبش های «حماس» و «جهاد اسلامی» در جریان یک نشست مهم به بررسی آخرین تحولات فلسطین پرداختند و بر لزوم تقویت قدرت مقاومت تأکید کردند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر به نقل از فلسطین الیوم، رهبران جنبش های «حماس» و «جهاد اسلامی» فلسطین اخیراً نشست مهمی را با یکدیگر برگزار کردند. رهبران دو جنبش مذکور در جریان این نشست تشدید عملیات مقاومتی در نقاط مختلف کرانه باختری را ستودند.

بر اساس این گزارش، سران حماس و جهاد اسلامی بر لزوم تداوم عملیات مقاومتی در کرانه باختری تأکید و اعلام کردند که تجاوزات رژیم صهیونیستی به این منطقه پیامدهای وخیمی به دنبال خواهد داشت و تل آویو به دنبال این تجاوزات بهای سنگینی را پرداخت خواهد کرد.

شرکت کنندگان در نشست مشترک میان حماس و جهاد اسلامی همچنین اقدامات تشکیلات خودگردان فلسطین در تعرض به موکب های استقبال از اسرای آزادشده فلسطینی، اعلام کردند: اقدامات دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان در بازداشت اسرای آزادشده محکوم است.

در نشست مذکور همچنین تحولات اخیر در اردوگاه «البرج الشمالی» لبنان مورد بررسی قرار گرفت. شرکت کنندگان در این نشست بر لزوم مجازات عاملان کشتار فلسطینیان در اردوگاه البرج الشمالی تأکید کردند.

سران حماس و جهاد اسلامی تأکید کردند که مقاومت اولویت اساسی آنها است و روز به روز نیز تقویت خواهد شد. دو طرف همچنین تصمیماتی را به منظور تقویت قدرت مقاومت در سطح شاخه های نظامی، اتخاذ کردند.

شرکت کنندگان در این نشست بر لزوم تحقق وحدت ملی نیز تأکید کردند. سران حماس و جهاد اسلامی هرگونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی از سوی کشورهای عربی را نیز به شدت محکوم کردند.

جنبش های حماس و جهاد اسلامی از جامعه جهانی خواستند تا به مسئولیت خود در قبال لغو محاصره غزه عمل کند. دو جنبش مذکور اعلام کردند که تداوم محاصره غزه موجب انفجار اوضاع خواهد شد.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 

 


یک شنبه 28 آذر 1400 - 12:44:26