در دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چه خبر است؟

پنج شنبه 25 آذر 1400 - 12:44:12
 در دفتر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی چه خبر است؟

تهران- الکوثر: روزنامه یسرائیل هیوم رژیم صهیونیستی امروز، پنج‌شنبه نوشت: سه کارمند زن از کارمندان ارشد دفتر نخست‌وزیر ظرف روزهای آینده استعفا خواهند کرد. این موضوع سه ماه بعد از گام‌های مشابهی از سوی دیگر کارمندان زن است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این روزنامه صهیونیستی نوشت ، این در حالی است که دفتر نفتالی بنت، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی استعفاهای مذکور را به دلایل شخصی ربط داده است؛ اما یک مسؤول ارشد اسرائیلی دلیل این استعفاها را محیط کاری سخت عنوان  کرده که منجر به مشاجره‌ها و تبادل اتهامات میان این کارمندان و شمریت مئیر مشاور بنت می‌شود که از نزدیک‌ترین افراد به نخست‌وزیر است.

طبق نوشته این روزنامه، تقویت قدرت مئیر در داخل دفتر بنت منجر به روابط بحرانی حتی با شریک خود در ائتلاف و حزب راست آیلت شاکید شده است.

این روزنامه به مداخلات گسترده مئیر در بسیاری از مسائل، برنامه‌ها و فعالیت‌های دفتر نخست‌وزیر در کنار اعمال قدرت ظالمانه او نسبت به کارمندان ارشد از جمله کارمندان شورای امنیت داخلی این رژیم که ریاستش توصیه‌های را به بنت ارائه می‌کند، اشاره کرده است.

مئیر اکنون به عنوان قدرتمندترین شخصیت در دفتر بنت توصیف می‌شود و او نفوذ داخلی و خارجی خود را گسترش داده و در تمام مسائل حتی در اموری که در حیطه وظایف و اختیارات او نیست، مداخله می‌کند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


پنج شنبه 25 آذر 1400 - 12:19:24