فوت 61 نفر از بیماران کرونایی در 24 ساعت گذشته در کشور

یک شنبه 21 آذر 1400 - 14:56:46
فوت 61 نفر از بیماران کرونایی در 24 ساعت گذشته در کشور

تهران - الکوثر : وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: با فوت 61 نفر دیگر از مبتلایان به کووید 19 در شبانه روز گذشته، تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به 130 هزار و 722 نفر رسید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد در شبانه روز گذشته، ۶۱ بیمار کرونا جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۰ هزار و ۷۲۲ نفر و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱۰ میلیون و ۵۷۸ هزار و ۷۹۳ دُز رسید.

تاکنون ۵۸ میلیون و ۶۹۶ هزار و ۳۹۴ نفر دُز اول، ۴۹ میلیون و ۳۷۷ هزار و ۸۴۷ نفر دُز دوم و دو میلیون و ۵۰۴ هزار و ۵۵۲ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند.

از دیروز تا امروز ۲۱ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، دو هزار و ۲۸۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت خوشبختانه تا کنون ۵ میلیون و ۹۶۹ هزار و ۵۹۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند و سه هزار و ۱۰۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۴۰ میلیون و ۵۴ هزار و ۷۷۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

هم اکنون ۰ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۸ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۱۹ شهر در وضعیت زرد و ۳۲۱ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


یک شنبه 21 آذر 1400 - 14:56:35