جنبش نجباء : سفارت آمریکا به لانه‌ای بر ضد مردم عراق تبدیل شده است

شنبه 20 آذر 1400 - 13:12:3
جنبش نجباء : سفارت آمریکا به لانه‌ای بر ضد مردم عراق تبدیل شده است

تهران - الکوثر : عضو دفتر سیاسی جنبش «النجباء» اعلام کرد، سفارت آمریکا در بغداد به لانه ای برای نابودی بافت اجتماعی و فرهنگی عراق تبدیل شده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، حیدر اللامی عضو دفتر سیاسی جنبش «النجباء» عراق امروز شنبه با اشاره به اینکه توطئه هایی در داخل سفارت آمریکا برای ضربه زدن به بافت اجتماعی و تهاجم فرهنگی و فکری به ویژه در استان های نجف و کربلا وجود دارد، بر لزوم بازنگری در تعداد کارکنان داخل این سفارت تاکید کرد.

چندی قبل نیز "بدرالزیادی" یکی از اعضای جنبش صدر در گزارشی کاهش تعداد کارکنان سفارت آمریکا در بغداد را خواستار شد تا به این صورت تعداد کارکنان این سفارت با تعداد کارکنان سفارت عراق در واشنگتن مطابقت پیدا کند.

هفته پیش کمیته هماهنگی گروه‌های مقاومت عراق در بیانیه‌ای ضمن هشدار به آمریکا در خصوص امتناع از اجرای توافقنامه با بغداد و خروج از خاک این کشور در تاریخ ۳۱ دسامبر سال جاری میلادی، تهدید کرد که در غیر این‌صورت، از سلاح مقاومت برای تکه‌تکه کردن اشغالگران استفاده می‌شود.

بسیاری از مردم و گروه های عراقی خواهان خروج نیروهای تروریست آمریکایی از عراق هستند و پارلمان این کشور نیز طرحی درباره خروج این نیروها تصویب کرده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 20 آذر 1400 - 13:11:54

دسته بندی :