تاکیدجنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مقاومت دربرابر اشغالگران

شنبه 20 آذر 1400 - 11:15:20
تاکیدجنبش جهاد اسلامی فلسطین بر تداوم مقاومت دربرابر اشغالگران

تهران - الکوثر : جنبش جهاد اسلامی در واکنش به شهادت یک فلسطینی توسط نظامیان صهیونیست، بر تداوم مقاومت و جهاد با اشغالگران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، جنبش جهاد اسلامی فلسطین با صدور بیانیه ای شهادت «جمیل ابوعیاش» جوان ۲۱ ساله فلسطینی در منطقه «بیتا» در جنوب «نابلس» توسط  نظامیان صهیونیست را تسلیت گفت و رژیم اشغالگر را مسئول کامل  جنایات علیه فلسطینی ها دانست.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین دراین بیانیه آورده است: جنایات اشغالگران علیه تظاهرات کنندگان در منطقه بیتا و تلاش برای سرکوب صدای برحق فلسطینی ها در منصرف کردن این ملت از ادامه جهاد و مقاومت مشروع در مقابل رژیم اشغالگر صهیونیست، با شکست مواجه خواهد شد.

جنبش جهاد اسلامی همچنین با تمجید از فلسطینی ها در نابلس و تمام مناطق کرانه باختری، تاکید کرد، مقاومت و رویارویی همه جانبه علیه اشغالگران تشدید خواهد یافت و مقاومت تا بیرون راندن اشغالگران از سرزمین مقدس فلسطین ادامه خواهد یافت.

در درگیری‌های روز جمعه در شهرک بیتا در جنوب نابلس ، «جمیل ابو عیاش» جوان فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان اسرائیلی  به شهادت رسید.

بنابراعلام وزارت بهداشت فلسطین، نظامیان اشغالگر این جوان فلسطینی را از ناحیه سر مورد هدف قرار داده اند.

گقتنی است، جوانان فلسطینی در طول هفته بارها علیه اشغالگری نظامیان صهیونیست در نقاط مختلف کرانه باختری دست به برگزاری تظاهرات می‌زنند. این تظاهرات همواره با برجای ماندن چندین شهید و زخمی توسط صهیونیست‌ها سرکوب شده است.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


شنبه 20 آذر 1400 - 11:15:11