محافل رژیم صهیونیستی :

قدرت ایران در مذاکرات بیشتر از اروپاست

سه شنبه 9 آذر 1400 - 16:5:19
قدرت ایران در مذاکرات بیشتر از اروپاست

تهران - الکوثر : رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند: محافل این رژیم با نگرانی مذاکرات در وین را پیگیری می کنند.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، این رسانه ها اذعان کردند که محافل رژیم صهیونیستی درک میکنند که گزینه نظامی واقعی علیه ایران وجود ندارد و ایران در اتاق مذاکرات وین، از موضع قویتری در مقایسه با اروپایی ها برخوردار است.
رسانه های صهیونیستی همچنین تاکید کردند : یائیر لاپید، وزیر امور خارجه این رژیم، در انگلیس تلاش می کند مقامات این کشور را راضی کند که موضع تل آویو را در برابر مذاکرات هسته ای بپذیرد.

هرچند رژیم صهیونیستی همزمان با برگزاری گفتگوها به اعمال فشار خود علیه ایران ادامه داد و نفتالی بنت، نخست وزیر این رژیم، در یک سخنرانی ویدئویی به کشورهای شرکت کننده در مذاکرات وین درباره این گفتگوها و لغو تحریمهای ایران هشدار داد، اما انریکه مورا، رئیس کمیسیون مشترک برجام و معاون مسئول سیاست خاجه اتحادیه اروپا اعلام کرد به این نشستها خوشبین است و نماینده روسیه نیز از موفقیت آمیز بودن آغاز مذاکرات سخن گفت.

دور هفتم مذکرات کمیسیون مشترک برجام عصر دیروز (دوشنبه) در وین، پایتخت اتریش برگزار شد. وزارت خارجه آمریکا، پس از پایان مذاکرات مدعی شد که ادامه پیشرفتهای ایران در برنامه هستهای در تعارض با هدف بازگشت به توافق هستهای است، اما انریکه مورا، معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا عنوان کرد که به مذاکرات خوشبین است.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


سه شنبه 9 آذر 1400 - 15:53:8