قدردانی سفیر اتریش از کمک‌های ایران به افغانستان

سه شنبه 9 آذر 1400 - 9:51:59
قدردانی سفیر اتریش از کمک‌های ایران به افغانستان

تهران - الکوثر : سفیر اتریش در ایران گفت: ایران در تحولات اخیر افغانستان، مساعدت‌های بسیار خوبی برای انتقال اتباع اتریشی از این کشور داشت و کمک‌هایی که ایران در بحث بحران افغانستان داشته مورد ستایش جامعه بین‌المللی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، «ولف دیتریش هایم» روز دوشنبه با حضور در اتاق بازرگانی خراسان رضوی در دیدار با مسوول نظارت راهبردی بین الملل این اتاق ضمن قدردانی از نقش ایران در کمک به اتباع اتریشی در افغانستان، افزود: ایران بیش از چهل سال است که پذیرای مهاجران افغانستانی است و حمایت های خوبی در این بخش داشته است.

سفیر اتریش همچنین با اظهار امیدواری نسبت به بهبود روابط اقتصادی دو کشور ایران و اتریش گفت: برای نخستین بار است که به مشهد آمده‌ام و از بازدید اماکن مقدس و مراکز گردشگری و گفتگو با فعالان اقتصادی این شهر بسیار لذت می‌برم، مشهد شهری با ظرفیتهای فراوان است و مشتاق هستیم تا با ظرفیت‌های این شهر و استان خراسان رضوی به ویژه در بخش اقتصادی آشنا شویم.

وی اضافه کرد: امیدواریم گفتگوهایی که میان ایران و کشورهای اروپایی در وین در جریان است، با سرعت خوبی پیش رفته و نتیجه مطلوبی به نفع طرفین حاصل آید، تا شاهد توسعه روابط دو کشور در حوزه های مختلف و به ویژه در بخش اقتصادی و تجاری باشیم.


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


سه شنبه 9 آذر 1400 - 9:51:51

دسته بندی :