دیدار رئیس رسانه ملی با مراجع عظام تقلید

چهار شنبه 3 آذر 1400 - 18:56:27
دیدار رئیس رسانه ملی با مراجع عظام تقلید

تهران - الکوثر : رئیس سازمان صدا و سیما امروز در سفر به قم با مراجع عظام تقلید حضرات آیات نوری همدانی، جوادی آملی، علوی گرگانی و سبحانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر ، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیمای ایران در این دیدارها که به صورت جداگانه انجام شد، شعار این سازمان را در دوره جدید، هویت محوری و عدالت گستری عنوان کرد و گفت:  سازمان صدا و سیمای ایران در دوره جدید تمام تلاش خود را برای بازسازی و تقویت هویت ملی دینی و انقلابی به کار خواهد گرفت.

جبلی با بیان اینکه تلاش می کنیم صدای مردم برای حکومت و بیانگر خدمات نظام اسلامی برای مردم باشیم افزود: سازمان صدا و سیمای ایران موظف است از داشته‌های مردم در حوزه های مختلف از جمله دین، فرهنگ، اخلاق ، اقتدار و وحدت محافظت کند و واسطه ای امین میان مردم و دولت باشد.

وی توجه به عدالت را یکی از اساسی‌ترین رویکردهای سازمان صدا و سیمای ایران عنوان کرد و گفت: همانطور که حکومت امانتدار مردم است، سازمان صدا و سیمای ایران هم ضامن امانت مردم است و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

مراجع عظام تقلید نیز در دیدار با پیمان جبلی، با اشاره به ضرورت تحول در سازمان صدا و سیمای ایران بر لزوم به کارگیری نیروهای جوان، جلب اعتماد عمومی مردم، تبیین خدمات انقلاب اسلامی و گسترش مفاهیم دینی در برنامه های رسانه ملی تاکید کردند. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید


چهار شنبه 3 آذر 1400 - 18:56:2