موشک های مقاومت برای پاسخ به حملات رژیم اشغالگر آماده است

یک شنبه 23 آبان 1400 - 8:6:8
موشک های مقاومت برای پاسخ به حملات رژیم اشغالگر آماده است

تهران - الکوثر : عضو دفتر سیاسی جنبش حماس به رژیم اشغالگر صهیونیست درباره هرگونه حمله به نوار غزه هشدار داد و اعلام کرد موشک های ما آماده مقابله با هر گونه تنش افروزی جدید تل آویو است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،  خالد البطش  در مراسم دومین سالگرد شهادت بهاء ابو العطا( ابو سلیم ) عضو سابق شورای نظامی جنبش جهاد اسلامی و فرمانده منطقه الشمالیه گردانهای قدس ( شاخه نظامی جهاد اسلامی) گفت : موشک های مقاومت برای حمایت و محافظت از ملت و مقدسات ما آماده هستند.

خالد البطش در این مراسم به رژیم اشغالگر صهیونیست درخصوص هر گونه تهاجم نظامی به نوار غزه و یا ایجاد بحران و تنش جدید هشدار داد و تاکید کرد موشک های مقاومت آماده محافظت از فرزندان ملت فلسطین و اماکن مقدس آن است .

این عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تاکید کرد دشمن صهیونیست زمانی که تصمیم به ترور مجاهد بزرگ ابو العطا( ابو سلیم )گرفتو یا تلاش نافرجام آن برای ترور«اکرم العجوری» فرمانده کل گردانهای قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی‏ در واقع یک اشتباه بزرگ راهبردی مرتکب شد.

وی خاطر نشان کرد مجاهد شهید ابو العطا چراغ راه و نام بزرگی در میدان مقاومت و انتقام گیری از خون شهدای جنبش ملی و اسلامی فلسطین است. این مجاهد شهید در ایفای نقش هدایت گر و فرماندهی در عرصه مقاومت در برابر رژیم اشغالگر کوتاهی نکرد و در اینجا بیاد می آوریم زمانی را که دشمن « احمد الجعبری »از فرماندهان گردانهای قسام شاخه نظامی جنبش حماس را به شهادت رساند، شهید بهاء ابو العطا بر عملیات انتقام گیری از این شهید و بمب گذاری در تل آویو نظارت داشت.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس خاطر نشان کرد این جنبش در روش، رویکرد و نقش خود در حمایت و حفاظت ازملت فلسطین تغییری ایجاد نخواهد کرد .

وی افزود : امروز ما به مقام شامخ و عزیز این شهید برای همه یاران مقاومت و محور آن که تمام نبردها رهبری کرد ، ادای احترام می کنیم.

خالد البطش تصریح کرد در این روز موشک های گردانهای قدس تمام شهرهای اشغالی را تحت پوشش خود قرار داد و با وجود همه تلاش های دشمن صهیونیست برای خنثی و بی اثر کردن این موشک ها ‏اما این موشک ها برای دفاع از ملت ما پایدار و برقرار خواهند بود.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


شنبه 22 آبان 1400 - 20:12:44