در هفدهمین سالروز درگذشت عرفات

جمعه 21 آبان 1400 - 15:54:54
در هفدهمین سالروز درگذشت عرفات

تهران- الکوثر:  تشکیلات خودگردان فلسطین: بدون شک ترور عرفات کار اسرائیل بود

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، این رژیم صهیونیستی است که رئیس پیشین تشکیلات را ترور کرد.

نبیل ابوردینه به مناسبت هفدهمین سالروز درگذشت یاسر عرفات، رئیس پیشین تشکیلات خودگردان فلسطین در گفتگو با سایت المیادین گفت، بدون شک رژیم صهیونیستی عرفات را ترور کرده است و محمود عباس، رئیس فعلی تشکیلات را به دلیل مخالفت با طرح دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا موسوم به معامله قرن به ترور تهدید کرده است.

وی با بیان اینکه تشکیلات تمامی پیشنهادات "وسوسه انگیز" را برای امتیازدهی قدس رد کرده، گفت، پس از موضع گیری‌های ترامپ، هیچ کشوری به فلسطین کمک نکرده است.

ابوردینه گفت: اسرائیل با حمایت واشنگتن و کشورهای منطقه اموال ما را مصادره می‌کند زیرا ما به خانواده‌های شهدا حقوق می‌پردازیم و هرکسی که یک موضع ملی داشته باشد در معرض محاصره، قتل و تخریب شخصیت قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: تمام ملت‌های جهان در مواجهه با قویترین قدرت استعماری در جهان، در کنار ما ایستاده‌اند. ما قادر به مقابله و برهم زدن تصمیم‌ها هستیم و این کار را انجام داده‌ایم.

سخنگوی تشکیلات خودگردان فلسطین گفت: به روابط خود با ملت‌های عربی و منطقه‌ای افتخار می‌کنیم و قادر هستیم با تمامی توطئه ها مقابله کنیم.

وی افزود: به ما پیشنهاد شده بود که در ازای دریافت میلیاردها دلار، تشکیل کشوری با مرزهای موقت و بدون قدس را بپذیریم؛ اما ما رد کردیم.

ابوردینه گفت: یکی از موانع میان ما و واشنگتن موضوع اسرا، شهدا و حق و حقوق آنهاست. ما به دولت آمریکا ابلاغ کردیم که هرگز از اسرا و قدس دست نمی کشیم حتی اگر هیچ پولی برایمان باقی نماند.

۱۱ نوامبر هفدهمین سالروز درگذشت یاسر عرفات است و فلسطین رژیم صهیونیستی را به قتل او به واسطه دادن سم متهم می کند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی
از صفحه گردشگری الکوثر فارسی دیدن کنید
صفحه
آشپزی غذاهای عربی الکوثر فارسی 


جمعه 21 آبان 1400 - 10:46:30