جنبش نجباء عراق:

ایران با پس گرفتن نفتکش عزت اسلام را به رخ کشید

جمعه 14 آبان 1400 - 9:29:55
ایران با پس گرفتن نفتکش عزت اسلام را به رخ کشید

تهران - الکوثر : «نصر الشَمَّری» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پیامی توئیتری، بازپس‌گیری کشتی حامل نفت ایران از چنگ دزدان آمریکایی را اقدامی افتخارآمیز و غرورانگیز عنوان کرد که به عالی‌ترین شکل، عزت اسلام و مسلمین را به رخ کشید.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر،   الشَمَّری در این پیام توئیتری ضمن تأکید بر اینکه پس گرفتن شناور حامل نفت ایران از چنگ دزدان آمریکایی، عزت اسلام و مسلمین را به نمایش گذاشت، کشورهای مسلمان منطقه را به الگو گرفتن از رفتار شجاعانه جمهوری اسلامی فرا خواند.

نصر الشَمَّری با تمجید از اقتدار جمهوری اسلامی، تأکید کرد: این رویکرد شجاعانه، شیوه مناسبی برای مهار رفتارهای تجاوزکارانه آمریکایی است؛ بربریتی که هنجارهای بین المللی را تهدید میکند و به مثابه بی احترامی به حاکمیت کشورهای منطقه است.
وی در پایان از همه آزادگان جهان به ویژه ملتهای مسلمان منطقه دعوت کرد که در صورت تجاوز هر نیروی بیگانه به حاکمیت و استقلال کشورشان، شیوه ای مشابه جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار دهند. 

با اقدام به موقع و و مقتدرانه دلاوران نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عملیات نیروی دریایی ارتش تروریست آمریکا برای سرقت نفت جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان ناکام ماند. 

آمریکا یک نفتکش را که حامل نفت صادراتی ایران بود در آبهای دریای عمان مصادره و با انتقال محموله نفت آن به یک نفتکش دیگر، آن را به سوی مقصدی نامعلوم هدایت کرد.

همزمان دلاورمردان نیروی دریایی سپاه با اجرای عملیات هلی برن بر روی عرشه نفتکش آن را به تصرف خود درآوردند و آن را به سوی آبهای سرزمینی ایران هدایت کردند.

در ادامه نیروهای آمریکایی با استفاده از چندین فروند بالگرد و ناو جنگی به تعقیب نفتکش پرداختند اما با ورود قاطعانه و مقتدرانه نیروهای جان برکف سپاه ناکام ماندند. نیروهای آمریکایی مجدداً با استعداد بسیار و با استفاده از چند ناو جنگی بیشتر تلاش کردند مسیر حرکت نفتکش را سد کنند که باز هم موفق نشدند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام instagram.com/alkawthar.tv
 


پنج شنبه 13 آبان 1400 - 21:59:19