پیام تبریک تولیت آستان قدس درپی انتصاب تولیت آستان مقدس امامین عسکریین (ع)

شنبه 1 آبان 1400 - 15:54:57
پیام تبریک تولیت آستان قدس درپی انتصاب تولیت آستان مقدس امامین عسکریین (ع)

تهران- الکوثر: تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی انتصاب دکتر محمد قاسم را به سمت تولیت آستان مقدس امامین عسکریین (ع) تبریک گفت.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی انتصاب دکتر محمد قاسم را به سمت تولیت آستان مقدس امامین عسکریین (ع) تبریک گفت.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین مروی به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمد قاسم (دامت توفیقاته)

توليت معزز آستان مقدس امامین عسکریین عليهماالسلام

سلام عليكم؛

انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان تولیت آستان مقدس امامین عسکریین علیهما السلام تبریک عرض می نمایم. خدمت به آستان مقدس اهل‌بیت صلوات الله علیهم اجمعین و عاشقان و دلدادگان امامین عسکریین سلام الله علیهما نعمتی شایسته‌ شکرگزاری و موهبتی بس ارزنده است. اقیانوس عواطف پاک و عشق عمیق و بی کرانه دلدادگان اهل بیت علیه السلام به ویژه مردم ایران و عراق به سامرا فرصتی ارزشمند برای ترویج آموزه های دینی و قرآنی با پشتوانه عظیم مرجعیت، تسهیل زیارت زائران و خدمت شایسته به آنان است و آستان قدس رضوی آماده همکاری در جهت انتقال تجربیات در زمینه های فرهنگی، علمی، عمرانی و اقتصادی برای شکوفایی و توسعه هرچه بیشتر آستان مقدس ابناء الرضا (ع) می باشد.

در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام توفیقات روزافزون شما را در خدمت به زائران و بهره مندی از انوار مقدسه ی آن مضجع نورانی را از درگاه ایزد منان مسألت می نمایم.

احمد مروی

توليت آستان قدس رضوي


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


شنبه 1 آبان 1400 - 15:54:51

دسته بندی :