متحدان سوریه:

حمل به تدمر، پاسخی کوبنده به دنبال خواهد داشت

پنج شنبه 22 مهر 1400 - 11:52:9
حمل به تدمر، پاسخی کوبنده به دنبال خواهد داشت

تهران- الکوثر: اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه با اشاره به حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به تدمر در استان حمص سوریه از واکنش کوبنده به این حمله تل آویو خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه تلویزیونی المیادین اعلام کرد اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه تصمیم گرفته است به تجاوز بامداد امروز رژیم صهیونیستی به تدمر پاسخ دهد.

بر اساس این گزارش، اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه اعلام کرد: جنگنده‌های اسرائیلی تعدادی از مقرهای نیروهای متحد در منطقه تدمر را هدف قرار دادند. اهدافی که هدف حمله قرار گرفتند، عبارت بودند از چند مرکز گردهمایی جوانان و مراکز خدمات‌رسانی. در پی این تجاوز، تعدادی از برادران مجاهد شهید و مجروح شدند. اگر نیروها مستقر بودند، تعداد شهداء بسیار بیشتر می‌شد.

در این بیانیه آمده است: مأموریت و حضور مشروع ما در سوریه همواره برای کمک به کشور سوریه و تحت نظارت این کشور برای مقابله با تروریست‌ها و طرح تکفیری به‌ویژه داعش بوده است. طی چند سال گذشته ما از جانب دشمن اسرائیلی و آمریکایی در معرض تعرض‌هایی قرار گرفتیم و آن‌ها تلاش داشتند ما را به نبردهای حاشیه‌ای بکشانند که این جزء اولویت حضور ما در سوریه نبود.

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه ادامه داد: بهانه صهیونیست‌ها این بود که آن‌ها با تسلیحات نقطه‌زن و تجهیزاتی که برای رژیم غاصبشان خطرناک بود، مقابله می‌کنند. با توجه به آنچه گفته شد و پس از حمله‌ای که از آسمان اردن و منطقه التنف که تحت اشغال آمریکایی‌هاست شروع شد، فرماندهی اتاق عملیات تصمیم گرفته است انتقام شهدا و خون مجروحان را بگیرد.

اتاق عملیات مشترک متحدان سوریه در پایان تأکید کرد: واکنش بسیار سخت خواهد بود.

همزمان با این اعلام، رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تل‌آویو حریم هوایی جولان اشغالی را به روی هواپیماهای غیرنظامی بسته است. 


برای اطلاع از آخرین خبرهای ایران و جهان اینجا کلیک کنید

از صفحه ندای نور الکوثر فارسی هم دیدن کنید


پنج شنبه 22 مهر 1400 - 11:28:22