شیخ زکزاکی: جنگ عقیده علیه مسلمانان ناکام مانده است

پنج شنبه 15 مهر 1400 - 14:43:9
شیخ زکزاکی: جنگ عقیده علیه مسلمانان ناکام مانده است

تهران- الکوثر: رهبر شیعیان نیجریه گفت: مقاومت در سراسر دنیا به خصوص کشور‌های اسلامی نشان داد که جنگ عقیده علیه مسلمانان جواب نداده است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی در همایش مجاهدات غربت در سخنرانی خود که به شکل ویدئویی کنفرانسی انجام شد، اظهار داشت: امروز جهاد امام رضا (ع) تجلی پیدا کرده و ما را در جنگ تفکر، عقیده و حتی سلاح یاری می‌کند. آن‌ها (دشمنان اسلام) سرزمین‌های زیادی از مسلمانان را اشغال کرده اند و امروز دشمن در حال عقب نشینی است.
وی با بیان اینکه باید مقاومت مسلمانان را جشن بگیریم ادامه داد: امروز دشمنان به دلیل مقاومت مسلمانان در موضع عقب نشینی و دفاع قرار گرفته اند.


رهبر شیعیان نیجریه با اشاره به اینکه امام رضا (ع) را امام غریب می‌گویند گفت: حرم امام رضا (ع) توسط میلیون‌ها نفر در مناسبت و بزرگداشت‌های مختلف و مناسبت‌هایی که نیز مربوط به اجدادشان است، زیارت می‌شوند و این زیارت‌ها ادامه پیدا کرده است. این مکتب نشان داد که شهدا زنده هستند تا جایی که دشمن مغلوب شود.
رهبر شیعیان نیجریه همچنین گفت: همبستگی و درود خودم را به تمام مقاومت در همه جای دنیا به خصوص فلسطین می‌فرستم که پیروزی اذان ماست و به زودی مسجد الاقصی و فلسطینیان آزاد می‌شود.
وی همچنین افزود: به مردم کشمیر و بحرین درود می‌فرستم، تهنیت، همبستگی و سلام خودم را نیز به مجاهدان یمن تقدیم می‌کنم و خداوند به همه ما پیروزی عطا کند.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


پنج شنبه 15 مهر 1400 - 14:38:32

دسته بندی :