در سالگرد تأسیس جهاد اسلامی فلسطین

زیاد النخاله: دشمن صهيونيستي رو به زوال و نابودي است

پنج شنبه 15 مهر 1400 - 8:54:36
زیاد النخاله: دشمن صهيونيستي رو به زوال و نابودي است

تهران- الکوثر:  دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت آنچه پس از موضوع تونل آزادی رخ داد به دشمن بار دیگر نشان داد این سرزمین برای ماست و دشمن رو به زوال و نابودی است.

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری اعلام کرد زیاد النخاله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سالگرد تأسیس این جنبش در سخنانی گفت آنچه پس از موضوع تونل آزادی (موفقیت شش فلسطینی در فرار از یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های رژیم صهیونیستی) رخ داد به دشمن بار دیگر نشان داد این سرزمین برای ماست و دشمن رو به زوال و نابودی است.

جنگ با صهیونیست‌های آدمکش واجب است بنابراین یا باید زندگی محترمانه‌ای داشته باشیم یا آنکه همواره در ذلت زندگی کنیم. امسال شاهد مخالفت با همه تلاش‌های دشمن برای کوچ اجباری فلسطینیان از محله شیخ جراح و محله سلوان (در قدس اشغالی) بودیم. بسیار غم انگیز است که صهیونیسم در منطقه عربی در حال گسترش است تا جاییکه بنیانگذاران صهیونیسم در خواب هم فکرش را نمی‌کردند چنین اتفاقی بیفتد.

وی افزود: وحدت مبارزاتی پس از همه تلاشها و سالهایی که بی فایده از دست رفته اکنون تحقق یافته است. برخی رژیم های عربی هشدارهای ما را در خصوص قرار گرفتن در دامن طرح صهیونیستی-آمریکایی بر نمی تابند. منازعه ما با دشمن بر سر مالکیت تاریخ و سرزمین است به همین سبب باید آنها را از سراسر فلسطین بیرون کنیم. اگر این کار را نکنیم اشغالگری باقی خواهد ماند و گسترش خواهد یافت بنابراین باید به ملت و رزمندگان مان تکیه کنیم. نبرد شمشیر قدس شکنندگی اشغالگران را برملا و امید ملت ما را زنده کرد که پیروزی بر دشمن امکان پذیر است. برای جهان روشن شده است که جشنواره های عادی سازی روابط و صلح دروغین و افتتاح سفارتخانه ها حقایق تاریخ را تغییر نخواهد داد. با وجود همه چالشها روی ثبات مردم مان در قدس برای ایستادگی در برابر یورشهای شهرک نشینان به مسجد الاقصی حساب کرده ایم.


آخرین اخبار جهان و منطقه را در الکوثر فارسی پیگیری کنید
جدیدترین خبرها  را در کانال تلگرامی الکوثرفارسی بخوانید: (کلیک کنید)
اینستاگرام
instagram.com/alkawthar.tv
از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید
آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان
صفحه ادعیه و زیارات  الکوثر فارسی


چهار شنبه 14 مهر 1400 - 18:24:15