وحشت و هراس آل سعود از پرچمهای «یا حسین» در مزار شهدای منطقه العوامیه

سه شنبه 13 مهر 1400 - 18:49:48
وحشت و هراس آل سعود از پرچمهای «یا حسین» در مزار شهدای منطقه العوامیه

تهران - الکوثر : پرچمهای «یا حسین» که بر روی مزار شهدا در منطقه شیعه نشین العوامیه در استان قطیف به اهتزاز در آمده, رژیم سعودی را به وحشت انداخته است

به گزارش پایگاه شبکه الکوثر، سازمانهای امنیتی این رژیم, خانواده های شهدا را تهدید کرده اند اگر این پرچمها را جمع آوری نکنند به زور متوسل خواهند شد. آل سعود بیم آن را دارد این پرچمها و شهیدان موجب شوند ساکنان در مناسبتهای مختلف راهی مزار شهدا شوند.احیای یاد و خاطره شهدا باعث می شود تروریسم آل سعود همواره در اذهان شهروندان باشد.

خبرهای رسیده نشان می دهد طرفهای رسمی که پیرو خط مشی وهابیت هستند خانواده های شهدا را تهدید کرده اند و به آنان تا یکشنبه آینده مهلت داده اند همه پرچمها را از روی مزار فرزندانشان جمع آوری کنند.آنها به بهانه اینکه پرچمها, جلوه های منفی هستند تهدید کرده اند پرچمها جمع آوری شود.

نهادهای امنیتی تهدید کرده اند اگر خانواده های شهدا به سرعت پرچمها ونمادهای دیگر را جمع آوری نکنند به مقبره یورش خو اهند برد.

تهدید سعودی ها که خط مشی وهابیت است, تعرض آشکار علیه حرمت شهداست که یا با گلوله های خیانت و یا با شمشیرهایی که بر منطقه قطیف مسلط است یا به شیوه شکنجه در زندانها به شهادت رسیده اند.

اقدامات آل سعود و رفتارهای تبعیض آمیز طائفه ای وهابی ها ادامه دارد و نمی گذارد بستگان شهدا یاد فرزندانشان را حتی با به اهتزاز در آوردن پرچم گرامی بدارند.دولت سعودی قبلا نیز به مقبره العوامیه یورش برده بود و آن را به صورت وحشیانه و طائفه گرایانه ای تخریب کرده و بیهوده کوشیده بود عزت آنان را محو کند.


از صفحات دین و زندگی و ندای نور الکوثر فارسی دیدن کنید

آموزش سوره های قرآن ویژه کودکان


سه شنبه 13 مهر 1400 - 17:34:49

دسته بندی :